AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #1 Skrevet 12. juni 2011 Var hos legen her en dag for en gynekologisk undersøkelse. Vi diskuterte prevensjon samtidig, og da mente legen at Synfase ville passe meg bra. Jeg har brukt Yasmin i snart et og et halvt år og er ganske fornøyd, bortsett fra at jeg nå har fått tilbake kraftige menssmerter og kraftige blødninger. Er det noen her som har erfaring med Synfase? Dette med bivirkniger er så klart veldig individuelt, men jeg syns det er interessant å høre om sånn at jeg vet hva jeg kan oppleve.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2011 #2 Skrevet 12. juni 2011 Hei! Brukte Synfase fra jeg var 18-20 år og var veldig fornøyd med dem. Hadde ingen bivirkninger som jeg kunne merke, hvert fall ikke noe vektmessig. Hadde menstruasjon som normalt, mest blødning de første to-tre dagene, og mindre og mindre etter hvert. Sjeldent mensen mer enn seks-syv dager! Alt i alt var jeg svært fornøyd! Håper du blir like fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #3 Skrevet 12. juni 2011 Hei! Brukte Synfase fra jeg var 18-20 år og var veldig fornøyd med dem. Hadde ingen bivirkninger som jeg kunne merke, hvert fall ikke noe vektmessig. Hadde menstruasjon som normalt, mest blødning de første to-tre dagene, og mindre og mindre etter hvert. Sjeldent mensen mer enn seks-syv dager! Alt i alt var jeg svært fornøyd! Håper du blir like fornøyd. Var du spesielt plaget med menssmerter når du gikk på disse pillene?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå