Sotengelen Skrevet 12. juni 2011 #1 Skrevet 12. juni 2011 Jeg skal nå til USA på tur.. og der må man ha spesial-låser hvis man ikke vil at tollen skal ødelegge låsen din. Så jeg har gått i anskaffelse av en såkalt TSA-lås.. Og som den amøøøben jeg viser meg å være.. så spurte jeg ikke hvordan jeg kan legge inn kodelås på denne. Jeg bare tok det for gitt at det sto noe inni esken.. MEN DET GJØR DET IKKE ?! Noen snille sjeler der ute med peiling på hvordan man fixer kode på en TSA-lås og vil hjelpe en stakkars amøbesjel ???
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #2 Skrevet 12. juni 2011 Men tollen kan jo bryte opp kofferten hvis de på død og liv vil se inni, eller? Jeg var på USA tur, så klipte de den dritdyre kodelåsen min rett av bare, skulle visst ikke hekta den på nei
Sotengelen Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2011 Men tollen kan jo bryte opp kofferten hvis de på død og liv vil se inni, eller? Jeg var på USA tur, så klipte de den dritdyre kodelåsen min rett av bare, skulle visst ikke hekta den på nei TSA-lås skal de ikke bryte opp.. for de er lagd for at de skal låses opp med nøkler tollerne i USA har.. så brytes min opp skal jeg ha erstatning !!
Zzyzx Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 Det kommer litt an på låsen, men ofte så må man vri bøylen 180 grader og dra den ut et hakk, eller holde inne noe på låsen et sted mens man setter koden. AB #2: Poenget med TSA-låser er at de kan åpnes av TSA uten å brytes opp. Men det er jo kjekt å kunne sette egen kode på dem uansett.
Skylines Skrevet 13. juni 2011 #5 Skrevet 13. juni 2011 Fikk du ikke med bruksanvisning? Men ja, hvis det er en vanlig separat hengelås, er det som oftest som bruker over sier.
Moscato Skrevet 13. juni 2011 #6 Skrevet 13. juni 2011 Det kommer litt an på låsen, men ofte så må man vri bøylen 180 grader og dra den ut et hakk, eller holde inne noe på låsen et sted mens man setter koden. Eller så må bøylen dyttes ned et hakk når den er vridd 180 grader. (Bare legge det til siden det også er et alternativ). Husk på å vite hva du prøver å sette koden til når du skal teste ulike metoder for å endre koden, for hvis ikke hr du gjerne plutselig endra koden til et ukjent tall, og det suger
per78 Skrevet 13. juni 2011 #7 Skrevet 13. juni 2011 Er det sånn koffert med kode? Det skal kunne gå an å stille inn kode selv da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå