Gjest Lisejente Skrevet 12. juni 2011 #1 Skrevet 12. juni 2011 Hei, noen ganger når jeg onanerer, kan jeg gjerne få 2-3 kraftige orgasmer på rad. Men så skjer det rare, jeg får en slags mensen av dette! Jeg går på p-sprøyte, har gjort det i rundt 10 år, og det har skjedd før. Jeg ser for meg at den mensen som jeg egentlig skulle ha hatt (har ikke hatt normal mens i løpet av denne tiden, kun noen småblødninger av og til), bryter igjennom. Høres det rart ut? Så blør jeg i rundt 1 uke, men det er veldig lite som kommer ut, det meste kommer ut rett etter orgasmen Skal nevnes at jeg aldri har vært hos gynekolog
Leonora8 Skrevet 12. juni 2011 #2 Skrevet 12. juni 2011 For meg høres dette veldig rart ut.. Jeg ville kontaktet lege hvis jeg var deg! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #3 Skrevet 12. juni 2011 Jeg har akkurat det samme! Kun etter orgasme. Kan ha sex, og ikke blø - dersom jeg ikke får orgasme. Utrolig rart. Jeg var hos legen, og hun fant ikke noe unormalt. Selv går jeg på p-piller, og går på dem sammenhengende (uten pause), og min teori er at sammentrekningene i livmoren når jeg får orgasme "driver ut" sånne typiske, små mellomblødninger man kan oppleve når man hopper over mensen. Om noen vet en løsning, så skrik ut. Jeg vil ikke ha det slik lenger heller.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Jeg har samme problem, og det virker ikke som om dette er så vanlig. Noen som har det på samme måte, og som har en forklaring? Anonymous poster hash: 03fd0...7e1
Gjest Andrea93 Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Skjer med meg også når jeg har hoppet over mensen mange ganger på rad.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå