Gå til innhold

Alle på KG --->

51 stemmer

1. 1. Hvor gammel er du?

• Kvinne over 25
      20
    • Kvinne under 25
      29
    • Mann over 25
      2
    • Mann under 25
      0

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Jeg bekymrer meg nemlig litt for at jeg er for ung (?) :trist:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg ikke er noen fare. Jeg på den andre siden får en snikende følelse av at jeg er for gammel. Det er verre :gjeiper:

• Liker 1
Gjest Mauna Lee
Skrevet

Hva med å google/søke litt først min unge venn?

link

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å google/søke litt først min unge venn?

link

Takk :)

Ung å ung :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

For ung til hva da?

Snakke?

Med tanke på at folk her reagerer veldig sterkt på skrive feil, som jeg har noen av :fnise:

Gjest Fable
Skrevet

Skrivefeil er ikke forbeholdt unge, så det skal du ikke ofre en tanke engang =)

Ignorer grammatikknaziene...

AnonymBruker
Skrevet

Skrivefeil er ikke forbeholdt unge, så det skal du ikke ofre en tanke engang =)

Ignorer grammatikknaziene...

Takk :klemmer:

Klem TS

Skrevet

Jeg er halvannet årfra 30. Her en dag gikk det opp for meg at guttemenn på 23 er blitt ungrips det nå :overrasket:

Tiden går bare fortere og fortere jo eldre man blir. Jeg føler meg ikke direkte gammel da jeg til tider fortsatt liker den typiske barnehumoren, men samtidig er jeg jo så voksen at når mine forelde vil spandere meg på sydentur, så ser jeg det som unødvendig, og heller vil betale ned lån.... :sjenert:

Gjest Blondie65
Skrevet

En forutsetning for å bli lest og forstått i et skriftlig medium er at man prøver å skrive noe i nærheten av korrekt norsk (bokmål eller nynorsk), med tegnsetting og avsnittsmarkering. Vi ALLE har en skrivefeil fra tid til annen. Det er ingen som er ute etter å ta noen for skrivefeil - de pleier fort å bli jekket ned.

Men nor neen sriver sån,uten melom-rom.setninger som bare sluter uten menin,å så mye skrivefel at det er vanskeli og forstå hva som menes,og samtidig sier at de ikke bryr seg med å kontroller får feil for det er for my arbeid.Da vil de fleste helst ikke lese.

Når innlegget også blir en halv side langt uten at det er gjort mellomrom eller noen form for avsnittsmarkering, så blir det også svært lite lesevennlig.

Det er ikke dermed sagt at man gjør narr av skrivefeil, men like lite som at en blind får noe voldsomt utbytte av de flotte fargene på en HD skjerm vil vi eller den som skriver dårlig få stor glede av et skriftlig medium uten litt anstrengelse.

Forøvrig har vi som er i overkant interessert i språk en egen tråd der vi samler på interessante skrivefeil.

Gjest NozMonster
Skrevet

Hvor gammel er du?

Jeg bekymrer meg nemlig litt for at jeg er for ung (?) :trist:

jeg er 25, men hvis du bekymrer deg over det, så tror jeg du har et veldig problemfritt liv!

AnonymBruker
Skrevet

jeg er 25, men hvis du bekymrer deg over det, så tror jeg du har et veldig problemfritt liv!

Hmm.. Nei egentlig ikke, bare litt nysgjerrig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...