Gå til innhold

gravid hund?


L0tte

Anbefalte innlegg

hei..

ehm, dette er litt flaut. Hunden min er begynt og bli veldig tykk rundt magen. Og vi tror kanskje at hun kan være gravid. Vi har ikke så mye penger, at vi kan dra til dyrelegen uten at vi er sikre. Problemet er at hun har spist ganske lite den siste måneden. Og hun får trim nesten daglig. Hun er en svært dominant hund ovenfor andre hunder, og jeg har derfor litt vanskelig for å tro at hun ville latt seg ... jah, dere vet :sengekos:.. Hun er også svært renslig så det er derfor litt vanskelig å følge med på når hun har løpetid.. :tristbla:

Noen som har opplevd noe lignende? Og hvordan kan jeg sjekke om hun er gravid nå, symtomer? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kan hun ha blitt drektig da, noen som ikke fulgte med? Og selv om tispa er renslig så merker man løpetida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst så kan du jo regne ut sist gang hun hadde løpetid mot hvor mange uker siden det er. Hunder bærer på valpene i 9 uker, så om tispa var parringsklar for over 9 uker siden er hun sikkert ikke gravid. Du kan også prøve å kjenne VARSOMT på magen hennes.

Men, om du er usikker dra til dyrelegen! Hvorfor har du hund hvis du ikke har råd til å ta deg av den?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...