Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 magen min er..stygg.. jeg har alltid hatt litt ekstra på magen men etter jeg fikk et barn for 1,5 år siden så ble den enda mer pløsete og valkete. det jeg lurer på er om det er mulig for meg å få en slank og pen mage? eller er det forsent nå? i såfall, hva skal til? trening, trening, og atter trening?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 11. juni 2011 #2 Skrevet 11. juni 2011 For sent? Det er da aldri for sent. Kondisjonstrening for å brenne fett, kombinert med styrketrening og fornuftig kosthold burde ta deg et godt stykke på vei.
-cecilie Skrevet 11. juni 2011 #3 Skrevet 11. juni 2011 Det er vanskeligere og få slank mage etter fødsel pga magemusklene strekker seg fra hverandre. Men selvfølgelig er det folk som klarer det! Bare prøv og spis sunt og regelmessig, og gjør trenings øvelser for magen. Legger til en link her med kjempegode enkle øvelser du kan gjøre. Står også tips der til hva du skal spise osv: http://www.kk.no/377478/flat-mage-paa-1-2-3 Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå