AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 Er alle cafe'r og sånt stengt på Mandag også?
Gjest Blondie65 Skrevet 11. juni 2011 #3 Skrevet 11. juni 2011 Cafe og restauranter er vel åpen på mandag - som en hvilken som helst annen søndag vil jeg tro. Er bare butikker som er stengt vel?
Pingting Skrevet 11. juni 2011 #4 Skrevet 11. juni 2011 Cafe og restauranter er vel åpen på mandag - som en hvilken som helst annen søndag vil jeg tro. Er bare butikker som er stengt vel? Det vil jeg også tro, det blir vel omtrent som en gjennomsnittlig søndag. Kan vel forsåvidt hende at enkelte, uavhengige og/eller små cafeer har stengt, men de går det vel an å ringe til for å sjekke.
CoffeeCup Skrevet 11. juni 2011 #5 Skrevet 11. juni 2011 Jeg er ganske så sikker på at cafeer og slikt er åpent på mandag! Hvertfall i Oslo da... Hvis du bor i en by som pleier å stenge cafeer på søndager er det kanskje ikke åpent på mandag heller.
Glitnir Skrevet 11. juni 2011 #6 Skrevet 11. juni 2011 Som andre sier - det er vel for det meste som på søndager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå