Gjest Nadezhda Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 Når stengte/stenger butikkene idag? Umulig å finne informasjon på hjemmesidene til butikkene og kjøpesentrene
Gjest offdå Skrevet 11. juni 2011 #2 Skrevet 11. juni 2011 De fleste stengte klokken 16. Men brustadbuene har nok åpent som normalt
sequin Skrevet 11. juni 2011 #3 Skrevet 11. juni 2011 Litt forskjellig, her stengte senterne klokken fire og fem, og nesten alle matvarebutikkene stengte klokken fem. En av de fem kiwi-butikkene vi har var fortsatt åpen klokken seks...
Lykkelitenen Skrevet 11. juni 2011 #4 Skrevet 11. juni 2011 I bergen stengte det meste klokken 16, men det kan så klart være variasjoner etter sted
Antlers Skrevet 11. juni 2011 #5 Skrevet 11. juni 2011 Spar og Rimi stengte i alle fall 16:00 i dag, og er stengt i morgen og i overimorgen. Lite visste jeg om det da jeg skulle bort for å handle brød klokken 5
Gjest Nadezhda Skrevet 11. juni 2011 #6 Skrevet 11. juni 2011 Uff, kjedelig. Burde virkelig ha handla Tenkte ikke over at det var pinse i det hele tatt. Merkelig at ingen av butikkene her har opplyst om dette på nettet. Er jo ikke rart folk blir skuffa!
Antlers Skrevet 11. juni 2011 #7 Skrevet 11. juni 2011 Uff, kjedelig. Burde virkelig ha handla Tenkte ikke over at det var pinse i det hele tatt. Merkelig at ingen av butikkene her har opplyst om dette på nettet. Er jo ikke rart folk blir skuffa! Samme her, og fra vinduet har jeg sett massevis av andre folk som tydeligvis heller ikke var klar over at det var stengt - nesten like mange som på en helt vanlig lørdag, faktisk. Det henger en lapp på døra om at det er stengt nå, men så ikke noe til den i går
Lykkelitenen Skrevet 11. juni 2011 #8 Skrevet 11. juni 2011 Her hang den lokale rema 1000 butikken opp lapp på torsdag om åpningstiden i pinse, heldigvis. Jeg hadde ikke vist det hvis ikke. Men du har ingen søndagsåpne butikker i nærheten? De har ofte vanlig åpningstid på slike dager som i dag. Reddet meg mang en jobbelørdag hvor jeg ikke har husket på at matbutikkene stenger tidlig.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #9 Skrevet 11. juni 2011 Søndagsåpne er åpne idag ja. Var nettopp på en selv og handlet. 1
Gjest Nadezhda Skrevet 11. juni 2011 #10 Skrevet 11. juni 2011 Her hang den lokale rema 1000 butikken opp lapp på torsdag om åpningstiden i pinse, heldigvis. Jeg hadde ikke vist det hvis ikke. Men du har ingen søndagsåpne butikker i nærheten? De har ofte vanlig åpningstid på slike dager som i dag. Reddet meg mang en jobbelørdag hvor jeg ikke har husket på at matbutikkene stenger tidlig. Dessverre har ikke vi det. Jaja, det går nok greit. Tviler på vi sulter ihjel
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #11 Skrevet 11. juni 2011 Søndagsåpne er åpne idag ja. Var nettopp på en selv og handlet. Samme her! Joker butikken rett her borte i gaten er oppe til 24:00 i dag, og 09-24 i morgen og mandag. Kjekt med matbutikk åpent fra tidlig morgen til midnatt 365 dager i året.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå