AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 Hei, oppdaget i dag at jeg har fått flere rare prikker på kroppen. Trodde først det var inngrodde hår, for de første fant jeg på leggen og jeg barberte leggene i går. Men oppdaget også noen på rumpa senere, og nå har jeg fått noen på undersiden av armen? Kan jo ikke være inngrodde hår da, jeg barberer verken rompa eller armene.. Men de er røde, noen av dem har litt hvitt på som kviser, men tror ikke det er kviser. Kan være insektsbitt, men har ikke sett noen insekter, og har ikke sovet i senga siden natt til fredag. Samboeren har heller ikke fått noen. Og katten vår er innekatt, så hun har ikke dratt med seg noe inn.. Men, for noen uker siden fikk jeg ikke begynt på nytt brett med p-piller etter mensenuka, for jeg glemte hele tiden å hente ny pakke på apoteket. Så begynte på nytt brett 1 uke for sent, forrige fredag. Kan det være det som slår inn, at jeg reagerer hormonelt fordi jeg gikk for lenge uten pillene? Og er det da kviser eller noe annet? De klør må jeg kanskje også si.
Auri Skrevet 11. juni 2011 #2 Skrevet 11. juni 2011 Høres ut som svettekviser for min del, jeg får slike små, røde kløende kviser på overarmene når det er så klamt og fuktig og varmt som det har vært de siste ukene nå.
Evelyne Skrevet 11. juni 2011 #3 Skrevet 11. juni 2011 Jag fick något som läkarna kallade "molusker" när jag var liten och jag hade det ett ganska bra tag. Jag fick någon kräm som skulle hjälpa har jag för mig. Det var inte farligt och gjorde varken ont eller kliade, men de var liksom ivägen. De såg ut som små, små finnar och dök upp lite överallt på kroppen. Om dina klör så tycker jag att du borde gå till läkaren bara för att kolla så att det inte är något smittsamt. Ingen här på KG kan ju ställa en diagnos, men det kan läkaren hjälpa till med samt ge dig råd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå