Micolina Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 (endret) Vet ikke om det er flere som har opplevd dårlig kundeservice hos Nordlys, men jeg kommer aldri til å kjøpe Nordlys igjen. Jeg bestilte Nordlys i 3måneder, fikk de første dagene, men så slutta det å komme. Siden jeg var midt i eksamensperioden så glemte jeg det helt, og da jeg i ettertid ringte og sa at jeg ikke hadde mottatt Nordlys de 3månedene, sa de at de ikke kunne gi meg 3nye måneder da de ikke kunne sjekke opp om jeg hadde fått eller ikke fått. (Noe jeg syntes er tåpelig for en avis koster dem kanskje et par øre, og en fornøyd kunde). Nå, litt over et år i etter tid, møtte jeg på et Nordlysstand på et kjøpesenter. De spurte om jeg kunne tenke meg å abonnere på Nordlys, og jeg fortalte rett ut min erfaring med Nordlys. De var enige at dette var dårlig kundebehandling, og ville gi meg en måned gratis, uten noe mer forpliktelser. Nå nylig fikk jeg regning på 198kr for to måneder med Nordlys (forhåndsbetale en måned). Arrg... måtte snakke med to kundebehandlere for å få dem til å droppe hele regninga. Virkelig ikke veien å gå for å få trofaste og fornøyde kunder. Endret 10. juni 2011 av Micolina
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #2 Skrevet 10. juni 2011 synes det her var dårlig kundeoppførsel, jeg da. Sier du ikke fra om at noe er galt, så kan du heller ikke forvente at de skal rette opp i det i etterkant. Prisen koster ikke så mye for deg nei, men om flere skulle kommet i etterkant med lignende krav, så kunne summene fort bli betydelige. Den andre hendelsen er jeg dog enig i at var ganske unødvndig og klønete. 3
Gjest Consensio Skrevet 10. juni 2011 #3 Skrevet 10. juni 2011 Et par øre å lage en avis? Dårlig kundebehandling - ja. Når du ringer for å klage og du ikke kommer noen vei med den personen du prater med, så ber du om å få prate med den personens sjef, da hjelper det som regel.
Micolina Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2011 Hehe, takk for tips. Jeg har hatt markedsføring og media & kommunikasjon på universitetet, og der lærer vi hvertfall at det er bedre å "tape" litt og heller få en fornøyd (og trofast) kunde. Å produsere en avis ekstra kan vel koste all verden? Jeg er enig at det var min feil som ringe for sent, men samtidig hadde det ikke kosta de så mye, og i gjengjeld hadde jeg blitt en superfornøyd kunde, for jeg er fornøyd med selve avisen.
Gjest Consensio Skrevet 10. juni 2011 #5 Skrevet 10. juni 2011 Tja, med tanke på lønninger, utstyr, maskiner, lokaler, bilder osv osv så koster det litt å produsere en avis. Men du burde absolutt ringe og klage, eller sende inn en skriftlig klage for det høres ikke helt ut som at de har ting helt på grep.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #6 Skrevet 10. juni 2011 At kunden alltid har rett, forsvant da folk begynte å gi faen i hvordan de ble oppfattet. Mye drittoppførsel rundt omkring. 2
Spoven Skrevet 10. juni 2011 #7 Skrevet 10. juni 2011 Jeg har aldri hatt noen problemer med Nordlys. Har vært kunde i flere omganger (avhengig av min økonomi), og det eneste som har vært "feil" er at de feilstavet etternavnet mitt, men ikke verre enn at avisa likevel havnet i rett postkasse. I det første tilfellet ditt synes jeg de handlet helt riktig, og at du forventet for mye. I det andre gjorde de en feil, ja. Men de rettet da opp i den da du påpekte det for dem? 1
Micolina Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2011 Ja, de gjorde det. Er vel bare dårlig kommunikasjon der. Men hvis flere ikke har hatt dårlig erfaring med Nordlys, så kanskje det er en grei avis likevel.
Spoven Skrevet 10. juni 2011 #9 Skrevet 10. juni 2011 Det er ei god avis. Jeg kan styre min begeistring for Egon sine anmeldelser og uttalelser, men ellers er jeg veldig fornøyd med den. Du har vært uheldig to ganger, hadde du tatt kontakt med avisa tidligere er jeg sikker på at utfallet hadde blitt annerledes den første gangen. Så jeg tenker at om det er ei avis du liker å lese, så ikke la disse episodene hindre deg i å tegne et nytt abonnement.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå