Gå til innhold

Hvor mange ganger er du innom KG

Fremhevede innlegg

Gjest odisi73
Skrevet

Hvor mange ganger er du innom KG i løpet av døgnet?

Selv er jeg innom ivertfall fire fem ganger.

Nesten hver gang jeg setter meg ned,hvis det ikke er noe ekstra spennende på tv :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er her hele tiden jeg ikke har noe å gjøre, og ofte når jeg er på jobb. Men det blir jo forskjellig fra dag til dag da, siden dagene aldri er like.

Skrevet

Et par ganger i uka tenker jeg....

Gjest Lacus
Skrevet

Jeg er pålogget her hele tiden(har alltid en fane med KG oppe).

Hvor ofte jeg er innom varierer fra dag til dag. Noen ganger kan jeg sitte her hele dagen, andre dager er jeg ikke innom i det hele tatt.

På en vanlig dag er jeg innom 3-4 ganger vil jeg tippe.

Skrevet

Hvor ofte jeg er innom varierer fra dag til dag. Noen ganger kan jeg sitte her hele dagen, andre dager er jeg ikke innom i det hele tatt.

Slik er det for meg også.

Skrevet

Akkuarat nå som jeg sitter hjemme og leser til eksamen, så oppdaterer jeg sånn ca hvert tiende minutt. Sånn ellers, er jeg her ca en gang daglig :)

• Liker 1
Skrevet

Akkuarat nå som jeg sitter hjemme og leser til eksamen, så oppdaterer jeg sånn ca hvert tiende minutt. Sånn ellers, er jeg her ca en gang daglig :)

"Leser" til eksamen skulle det stå :ler:

Skrevet

Samme her :)

Skrevet

Er pålogget mye, og har vel en liten kg-addiction in the making..:P

Logger bare helt av når jeg ikke er hjemme eller hvis jeg har besøk! Men sitter ikke aktivt foran kg hele tiden da..:P

Gjest Tirkes
Skrevet

Hvor mange statestikktråder lager odisi73 i uka? :roll:

Skal ikke erte jeg, bare sett veldig mange fra den kanten, får meg til å lure på om TS er en skummel sosialfagsstudent som forsøker å analysere oss.

Til topic:

Har vært medlem i litt over to døgn og vært "dausjuk" av forkjølelse og kjedsomhet, så - altfor mye hittil. Og for kort medlemskap til å egentlig kunne svare statistisk korrekt. :tongue:

Skrevet

Hver gang jeg bruker laptopen. Popper innom flere ganger i løpet av kvelden.

Skrevet

Sign.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er her hele tiden.

• Liker 1
Skrevet

Når jeg er hjemme så blir det minst en gang daglig, kanskje noe mer vist det ikke er noe annet som skal gjøres eller noe bra på tv :) Er jeg borte så går det litt i glemmeboken :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...