momo Skrevet 14. november 2003 #21 Del Skrevet 14. november 2003 Det var kjempefin kjole :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #22 Del Skrevet 14. november 2003 HEY!! Det er jo min kjole jo! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 14. november 2003 #23 Del Skrevet 14. november 2003 Kjempe fin kjole, skjønner godt at du er utolmodig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 14. november 2003 #24 Del Skrevet 14. november 2003 SE HER HALLINGBRUD: http://www.kvinneguiden.no/annonser/detail...php?siteid=3098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 17. november 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 17. november 2003 Jea: takk for tipset! Hadde bare kjolen hennes hatt de beige detaljene, så hadde jeg ringt henne umiddelbart... (jeg er naturlig blek, og uten litt farve mot huden, så vil jeg se ut som et levende lik...!) Caliente: hvor kjøpte du din? For hvilken pris?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 20. desember 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg ville bare oppdatere dere litt. Nå har jeg nemlig hørt fra både RanneiH og veninnen hennes. Jeg fikk mail om at de hadde lest her inne på KG om at jeg var utålnodig... De hadde visst ikke klart å fått tak i kjolen min ennå, så derfor hadde de ikke tatt kontakt. Det var jo hyggelig å høre noe, da. Jeg fikk i tillegg beskjed om at prisen sikkert ikke ville bli billigere enn jeg får den for i Danmark, så da får jeg heller ta meg en helgetur til kjøbenhavn. :D (det var jo ærlig sagt, syntes dere ikke?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 20. desember 2003 #27 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg skal også ha denne kjolen .... De leier den ut på Kristins brudesalong i Lillestrøm for 6000 kr, så hvis du har mulighet , kan du jo ta deg en tur dit. Følte meg virkelig som en prinsesse med kjolen på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 20. desember 2003 Forfatter #28 Del Skrevet 20. desember 2003 Men når man kan få kjøpt den i kjøbenhavn til 6400,- så vil jeg heller det. Kunne godt tenkte meg å ha kjolen til jeg blir gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 20. desember 2003 #29 Del Skrevet 20. desember 2003 Ja, det kunne egentlig jeg også, er jo en nyyyydelig kjole... Men det blir nå leie på meg da..... :blunke: Kanskje du kunne låne den bort til meg en gang i blandt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 22. desember 2003 Forfatter #30 Del Skrevet 22. desember 2003 Hvis du bruker str. åtte kunne du ihvertfall leid den billig av meg. Men du var vel mest interessert i å låne den en gang i året til jubileumet, for å lage en "reprise" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 22. desember 2003 #31 Del Skrevet 22. desember 2003 Hihi.. akkurat Tror kanskje ikke det er så aktuelt for deg.... Dessuten tror jeg nr 8 er for lite (hvilken str. er det egentlig?) , men takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå