Gå til innhold

Hvorfor tar det så lang tid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For omtrent en måned siden sendte jeg en forespørsel til RanneiH ang. bestilling av brudekjole. Hun sa det ikke ville være lett å få tak i kjolen, siden det er en sincerity-kjole. Men jeg kunne tenke meg å høre noe snart! Utålmodig!

Er det noen som har erfaring med henne?

Hun virker nøye, for hun var veldig opptatt av hvor mye jeg måtte sy ut rundt maven og sånt (slik at den ville være stor nok til meg).

Men dette har tatt vel lang tid nå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tar du ikke bare kontakt og spør henne?

Skrevet

Jeg sendte mail 16. 10. for å spørre om hun klarte å skaffe kjolen. Da hadde hun ikke klart det ennå. Er det ikke da litt masete å spørre igjen?

Skrevet

Hun er sikkert klar over at slike kommende bruder er litt utålmodige når det kommer til brudekjolen. Jeg hadde rinngt og sagt at jeg var skrekkelig spent på hvordan det gikk med å få tak i kjole. Det er jo en måned siden sist du ringte. Jeg synes ikke det er mas.

Skrevet

Er det så farlig om man maser da? Du skal tross alt kjøpe en dyr vare.

Dessuten synes jeg ikke at det å ta kontakt med en måneds mellomrom er å mase...

Skrevet

Jeg tok kontakt med henne for 3 måneder siden, og fikk svar at hun trengte litt tid til å finne ut hva kjolen kostet. Har ikke hørt noe mer fra henne.

Jeg skal ikke ha denne kjolen lenger heller, så det er greit. Men det virker ikke helt seriøst når hun ikke svarer.

:D

Gjest Anonymous
Skrevet
Er det noen som har erfaring med henne?

Ja, jeg har! Synes også ting gikk svært så treeeegt....særlig med tanke på at hun har ei som hjelper seg til å skaffe ting :roll:

Jeg ga opp til slutt!

Skrevet

Jeg kjøpte brudesko fra henne.... De var helt grusomme, i feil str og helt annerledes enn bildet tilsa.

Skrevet

Kanskje like bra vi ikke har hørt noe fra denna dama da.

Så slipper vi å sitte med helt feil kjole.

:D

Skrevet

Men jeg har ikke mange andre alternativer, siden den kjolen jeg har forelsket meg i er en Sincerity-kjole. Jeg har ikke funnet noen andre internett-butikker som selger dette merket... Da må jeg kjøpe i butikk, og det er jo gjerne en del dyrere...

Skrevet

Jeg ville ringt opp en brudesalong i England og hørt hvor mye den koster der og dratt over med f. eks Ryanair. Kan hende du sparer noen tusen på det! Man kan jo få flybilletter til 200,- hver vei bare man er ute i god tid.

Skrevet

Skulle ønske jeg bodde i sør-Norge så det hadde vært en mulighet! (egentlig skulle jeg ønske at Tromsø kunne flyttes til oslofjorden, men noe sier meg at det ikke er mulig...)

Det blir så dyrt å fly fra Tromsø til London, at det aldri vil lønne seg. Heldigvis har Jea sendt meg mailadressen til en annen person som også driver med import av brudekjoler. Håper at hun kan hjelpe meg...

Skrevet

Den koster ca. 10 000,-

Den satt kjempefint på ogs.å

venninnen min sa den var finere i virkeligheten (på meg :D ) enn på bildet!

Skrevet

Den var virkelig nydelig :D

(Ble helt sjuk jeg nå.....*sikle*...... :lol: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...