Gå til innhold

Livet i Wit-heimen


Wit1

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage meg en liten dagbok her :-)

Hadde en graviditetsdagbok for 8 år siden mens jeg ventet datteren min, men har ikke laget noe etter det.

Litt om meg selv:

Jente (dame) på 43 år. Har en datter (Ida) på 7,5 år som går i 2. klasse. Er gift med en herlig mann og bor litt utenfor Oslo.

Livet vårt er vel som andre foreldre med barn og fritidsaktiviteter i tillegg til jobb og skole.

Hektisk til tider, men også hyggelig samvær med gode venner i helgene.

Nå holder vi på å planlegge sommerferien. Ida skal reise alene til mormor og morfar, og så kommer vi etter en uke senere. I tillegg skal vi til Kristiansand og besøke Kardemommeby, Dyreparken og se Kaptein Sabeltann. Ellers blir vel ferien litt væravhengig tenker jeg ;)

Skriver mer senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellers holder jeg på å planlegge vår 10 års bryllupsdag som er i august. Har invitert forlovere og venner og planlegger nå meny og bordpynt...

Tenkte meg noe rundt temaet "tinn", men vet ikke helt hva jeg skal finne på. Noen med ideer? Ellers blir det tapas retter. Enkelt å få servert, og godt også i sommervarmen...

Har tenkt å få laget en kake med brudbilde av oss på. Må kanskje snart på sjekket ut med bakern hva det koster...

Vi blir 12 stykker, så store selskapet er det ikke, men vi velger å ikke ha familien der i tillegg av personlige grunner. Uansett tror jeg det blir et koselig selskap ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en deilig pinsehelg og nytt masse fint vær.

Gårsdagen starte med at Ida våknet med kjemperøde øyne. For å være sikker på at det ikke var øyekatarr valgte vi å holde henne hjemme fra skolen, og jeg dro til legen med henne.

Det var "bare" alleregien som nå også slår ut på øynene :(

Ikke gøy, men heldigvis kan medisin gjøre det mye bedre. Hun fikk resept på øyedråper (har tabletter og nesespray fra før), og så håper vi dette snart gir seg.

Nå nærmer sommerferien seg heldigvis :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...