Gå til innhold

katten min mjauer for alt! HJELP..!


Purple Toxic88

Anbefalte innlegg

katten min mjauer helt sykt mye, når hun er ute og vil inn, når hun er inne og vil ut, om natta, på dagen.....

i går ville hun ikke inn, prøvde og lokke henne med mat, men hun løp unna hver gang jeg nærmet meg fordi hun visste hva jeg ville, så jeg satte ut matskåla og lot henne bare være ute når jeg la meg.. 05.00 sto hun utenfor og satte i de hyla for å komme inn.. dette vekker de vi leier av, og jeg føler meg skikkelig dum..

om hun er inne om natta, står hun ved døra/vinduet minst 2-3ganger og gjør det samme..

om jeg skal utenfor døra i 2min, står hun å mjauer/hyler rett bak døra..

vi begynner å bli ganske lei, jeg har fortsatt litt tålmodighet, og håpet om at hun vokser det fra seg, men sambo har faktisk begynt å snakke om å ta henne til dyrlegen.. han er rett og slett drittlei katten som han sa i dag tidlig etter hun vekket oss for nte gang..

jeg vet også at om 3mnd kommer det en liten baby i hus, og er redd for at hun kommer til å vekke ungen støtt og stadig når hun holder på sånn..

jeg er bekymret for at en vakker dag krever sambo at vi kvitter oss med henne, noe jeg helst ikke vil, jeg er jo fortsatt glad i henne, noe han ikke er lenger...

så vær så snill og kom med tips og råd til hva jeg kan gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...