Havtorn Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 http://blog.foodnetwork.com/healthyeats/files/2010/08/Make-Your-Own-Popsicles.JPG Slike. Kort og greit, hvor i alle dager finner jeg tak i slike? Helst skriv om det er noe dere vet eller om dere trooor at f.eks Europris kan ha (med forbehold om at de er utsolgt selvfølgelig!) da jeg bor i gokk. Er så varmt at jeg dør og trenger jo ikke så sukkerholdig og klissete is.. sukk..
Lubbe Skrevet 9. juni 2011 #4 Skrevet 9. juni 2011 Jeg kjøpte sånne på Ikea for et par år siden, de har dem visst fortsatt... Ispinneform
Havtorn Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2011 Gokk som i gokk! Har ingen av nevnte butikker.. sukk. Får snike meg på Nille i dag og se.. men helt sikkert flere som setter pris på tipsene nå i varmen!
Havtorn Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2011 Fant på Nille i dag ja, takk! Så veldig fine ut i formen også, har satt dem i fryseren nå. Så nå blir det jordbær+rabarbrais med små biter av jordbær, kirsebæryoghurtis, colais og bringebæris. Må jo være en utmerket måte å få i seg mer væske i sommervarmen på
Gjest Harriet Skrevet 10. juni 2011 #9 Skrevet 10. juni 2011 Jeg kjøpte mine på Kitchn - synd at jeg ikke så de på Ikea først for de jeg kjøpte var langt dyrere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå