Imax Skrevet 13. november 2003 #1 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg fikk et tips fra min svenske venninne om at man kunne legge opp bukser osv ved å legge fliselin i bretten. Det funket ikke i det hele tatt, og hun lurte på om vi hadde dobbeltsidig fliselin. Hæ? Jeg har bare sånn fliselin som man stryker rett på stoffet og som kleber seg til stoffet på ett sted. Finnes det andre typer? Andre forslag til å legge opp uten å sy/stifte/teipe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 13. november 2003 #2 Del Skrevet 13. november 2003 Er det ikke vliselin det heter? Eller er jeg helt på bærtur nå... Har opplevd ensidig vliselin, men desverre ikke sett tosidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 13. november 2003 #3 Del Skrevet 13. november 2003 Jo da - mener bestemt at det finnes dobbeltsidig viselin. Gå på Husfliden eller noe lignende og spør etter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 13. november 2003 #4 Del Skrevet 13. november 2003 JOda - dobbeltsidig vliselin finnes.......... de fleste syforretninger har det. Det heter VLISOFIX bl.a. - mulig det heter andre ting også....... Jeg bruker det mye til min hobby - applikering. Og det kan kjøpes i alle syforretninger - og ja, noen hobbybutikker også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. november 2003 #5 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har kjøpt det i stoffbutikker på Grønland, betaler pr meter. Supert til gardiner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 13. november 2003 #6 Del Skrevet 13. november 2003 jepp - det heter vlisofix - og du kan kjøpe det som metervare, i en pakke på 5 meter (tror jeg det var) til å legge opp bukser (lang smal remse). Jeg brukte det senest på søndag, og det ble så bra atte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 14. november 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 14. november 2003 Yippi - takk for svar! Nå skal det legges opp bukser her jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå