AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Jeg hadde egentlig bestemt meg for å sette inn spiral, for vi er lei av å bruke kondom, og jeg kan ikke gå på hormonprevansjon. Men nå har jeg og kjæresten så vi begynt å prate om å få barn. Det passer dårlig nå, men vi kunne tenke oss å begynne prøvingen om 6-12 mnd. Er det dumt å sette inn spiral for så kort tid?
Gjest NozMonster Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 (endret) njaaaa, jeg tenker det blir litt unødvendig for en så kort periode. selv har jeg kobberspiral, har hatt den i 4 år nå- og jeg ble informert om at det kunne ta en liten stund før mensen og syklusen ble normalisert etter at man tar ut spiralen. så hvis dere vil bli gravide om for, eks 7 mnd da, så må du jo ta den ut igjen om ca 5 mnd.... edit: foresten, jeg fikk satt inn spiralen kun fordi jeg gjorde det samtidig som en kirurgisk abort. de sa på sykehuset at man enten må ha fått barn for å få satt den inn, eller at man gjør det samtidig som en abort.. Endret 9. juni 2011 av NozMonster
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå