Gjest Lille_meg Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Jeg satt inn min aller første p-ring (nuvaring) søndag for snart 2 uker siden (første blødningsdag). Torsdagen hadde jeg sluttet å blø, men har siden den dag hatt mye brunt utflod (beklager ekle detaljer). Det ser ikke ut til å minske heller. Det er jo snart bare ei uke til jeg skal ta ut p-ringen igjen og da kommer jo "ekte" mensen igjen. Er dette normalt når man begynner på p-ring? Om det blir sånn etter at jeg har satt inn min andre ring, så vet jeg ikke om jeg orker mer. LEI av å blø nå!!! Takker for svar
Gjest Nini Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 Jeg satt inn min aller første p-ring (nuvaring) søndag for snart 2 uker siden (første blødningsdag). Torsdagen hadde jeg sluttet å blø, men har siden den dag hatt mye brunt utflod (beklager ekle detaljer). Det ser ikke ut til å minske heller. Det er jo snart bare ei uke til jeg skal ta ut p-ringen igjen og da kommer jo "ekte" mensen igjen. Er dette normalt når man begynner på p-ring? Om det blir sånn etter at jeg har satt inn min andre ring, så vet jeg ikke om jeg orker mer. LEI av å blø nå!!! Takker for svar Sånn var det med meg første mnd. også! Det gikk over etter en mnd/ halvannen, og nå er alt som normalt 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #3 Skrevet 9. juni 2011 Det er neppe en veldig uvanlig reaksjon, men for sikkerhets skyld anbefaler jeg deg å snakke med en av farmasøytene på apoteket ditt. De har omtrent like god greie på medisiner og bivirkningene du kan få av dem som legen din - og du trenger ikke bestille time før du får spurt. Les også pakningsvedlegget, det er godt mulig det står noe der.
Gjest Lucia Skrevet 9. juni 2011 #4 Skrevet 9. juni 2011 Akkurat sånn hadde jeg det første perioden jeg brukte p-ringen også. Blødde helt til 1. mens, men så sluttet det. Nå har jeg begynt på ringen igjen og akkurat det samme har skjedd denne gangen. Tok den ut i dag, for en ring-fri uke så håper det slutter da mensen er over. Var forøvrig veldig fornøyd med p-ringen, bortsett fra den 1. måneden da....
suupaahgirl Skrevet 10. juni 2011 #5 Skrevet 10. juni 2011 HI her Ok, tusen takk for svar. Da vet jeg i alle fall at dette ikke er unormalt. Gleder meg til en forhåpentligvis blødningsfri mnd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå