Gå til innhold

P-ring

Fremhevede innlegg

Gjest Lille_meg
Skrevet

Jeg satt inn min aller første p-ring (nuvaring) søndag for snart 2 uker siden (første blødningsdag). Torsdagen hadde jeg sluttet å blø, men har siden den dag hatt mye brunt utflod (beklager ekle detaljer). Det ser ikke ut til å minske heller. Det er jo snart bare ei uke til jeg skal ta ut p-ringen igjen og da kommer jo "ekte" mensen igjen. Er dette normalt når man begynner på p-ring? Om det blir sånn etter at jeg har satt inn min andre ring, så vet jeg ikke om jeg orker mer. LEI av å blø nå!!!

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satt inn min aller første p-ring (nuvaring) søndag for snart 2 uker siden (første blødningsdag). Torsdagen hadde jeg sluttet å blø, men har siden den dag hatt mye brunt utflod (beklager ekle detaljer). Det ser ikke ut til å minske heller. Det er jo snart bare ei uke til jeg skal ta ut p-ringen igjen og da kommer jo "ekte" mensen igjen. Er dette normalt når man begynner på p-ring? Om det blir sånn etter at jeg har satt inn min andre ring, så vet jeg ikke om jeg orker mer. LEI av å blø nå!!!

Takker for svar

Sånn var det med meg første mnd. også! Det gikk over etter en mnd/ halvannen, og nå er alt som normalt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er neppe en veldig uvanlig reaksjon, men for sikkerhets skyld anbefaler jeg deg å snakke med en av farmasøytene på apoteket ditt. De har omtrent like god greie på medisiner og bivirkningene du kan få av dem som legen din - og du trenger ikke bestille time før du får spurt.

Les også pakningsvedlegget, det er godt mulig det står noe der.

Gjest Lucia
Skrevet

Akkurat sånn hadde jeg det første perioden jeg brukte p-ringen også. Blødde helt til 1. mens, men så sluttet det.

Nå har jeg begynt på ringen igjen og akkurat det samme har skjedd denne gangen. Tok den ut i dag, for en ring-fri uke så håper det slutter da mensen er over.

Var forøvrig veldig fornøyd med p-ringen, bortsett fra den 1. måneden da....

Skrevet

HI her

Ok, tusen takk for svar. Da vet jeg i alle fall at dette ikke er unormalt. Gleder meg til en forhåpentligvis blødningsfri mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...