Gå til innhold

....


krååka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

penis + munn.

Er ikke vanskeligere.

Du kan nevne for typen at du er litt usikker, og få han til å veilede litt. De fleste menn tenner såpass på munn rundt penis, at man ikke trenger være alt for flink hele tiden :P hehe

Vær forsiktig med tennene (brett leppene over) og hør på hans reaksjoner. Noen liker suging, noen liker slikking, noen liker følelsen av kun lepper opp og ned rundt penis. Det er ulikt fra fyr til fyr hva han foretrekker og synes er veldig godt.

Kjæresten min digger når jeg bruker hånda som "munnforlenger" - gir følelsen av vaginapenetrering. Og masse spytt (jeg slikker gjerne penisen noen runder som "forspill").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell ham at du aldri har gjort det før, og ikke vet om du liker det, og at du heller ikke vet hva du skal gjøre.

Pass på at han er nydusjet/-vasket, og ta det rolig. Slikk og smak på ham forsiktig til du venner deg til smaken og følelsen. Han kan sikkert fortelle deg hva han liker, men ikke gap over for mye på en gang (ikke bokstavelig ment, nødvendigvis).

Om han blir veldig tent (som det virker av den runkingen) og kommer fort pga. det, så kan det også være smart å be ham si ifra før han kommer, slik at du ikke plutselig helt uforberedt får munnen full av sæd.

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...