frosken Skrevet 13. november 2003 #21 Del Skrevet 13. november 2003 vi også! Var i et bryllup der de på forsiden av menyen hadde gjestens navn og et kjærlighetsdikt. Alle gjestene hadde fått forskjellige dikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 13. november 2003 #22 Del Skrevet 13. november 2003 Disse bordkortene passer fint om man gifter seg ved sjøen. Navnet kan skrives på seilet: http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=512&page=2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 13. november 2003 #23 Del Skrevet 13. november 2003 Me hadde store eføyblad med namn i gull. Enkelt og greit... (Me hadde eføy i all blomsterpynten òg, av den litt mindre typen). Me er ikkje så begeistra sjølv for å ha lekebilar eller blåskjell med namnet vårt på liggjande, og ville dessutan ha det enkelt og 'reint' på bordet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 13. november 2003 #24 Del Skrevet 13. november 2003 Me er ikkje så begeistra sjølv for å ha lekebilar eller blåskjell med namnet vårt på liggjande' date=' og ville dessutan ha det enkelt og 'reint' på bordet...[/quote'] Nei, hva skal man med det etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 13. november 2003 #25 Del Skrevet 13. november 2003 Skal ha roseblad (5 x 5 cm) med 2 ringer nederst i hjørnet. Midt i bladet skal navna stå. Dette skal legges oppå servietten som skal ligge rundt tallerkenen...vanskelig å forklare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 13. november 2003 #26 Del Skrevet 13. november 2003 Bruker litt grvot akvarellpapir og bretter til en sånn liten sak dere vet. Klipper ut navnene til hver nekelt med riflasaks(ikke sikksakk!) Limer navnene på med skumputer, så blir det litt 3d effekt og klistrer et klistermerke av to gullringer øverst i høyre hjørne. Så langt strekker min kreativitet seg..og intet lengre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 13. november 2003 #27 Del Skrevet 13. november 2003 Nettopp... Men når nokon har sete og gjort seg flid med å lage det, må ein jo ta vare på det, liksom... Men nips er altså ikkje mi greie... (Heilt fint med sånne 'flate'. i pappa eller papir - dei kan ein ta vare på saman med dei andre papir-tinga...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 13. november 2003 #28 Del Skrevet 13. november 2003 Vi skal ha asiatisk buffét, og har derfor kjøpt inn spisepinner som vi fester med sølvtråd til et mørkerødt papirhjerte. Papirhjertet har monogrammet vårt på den ene siden i sølv, og på den andre siden kommer vi til å skrive gjestens navn i sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summis Skrevet 13. november 2003 #29 Del Skrevet 13. november 2003 Når jeg giftet meg brukte jeg rødvinsglass som bordkort. Jeg malte på gjestenes navn meg gull, også en fugl som var "fylt" med frostmaling med to gullringer i munnen. Nede på stetten malte jeg navnet vårt og datoen. Ble dette litt rotete skrevet? Håper du skjønner. Lykke til med valget. Kjempemoro og planlegge bryllup, jeg har netopp hatt ett års bryllupsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. november 2003 #30 Del Skrevet 14. november 2003 Vi skal ha sånne som gjestegaver, regner med vi kjøper de på www.confecta.no (sjokolade-i hekto-rød folie rundt sjokoladen)! Det kostet 350kr for 360 stk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 14. november 2003 #31 Del Skrevet 14. november 2003 Dette er bordkortene vi hadde. De stod i stil til både innbydelsene, sangheftene og annet trykt materiale i forbindelse med bryllupet. Vi hadde rett og slett en lapp med navn på som vi brente rundt kanten for å få litt effekt. Deretter tredde vi en ståltråd i gull rundt og festet i hver ende. Dette ble en fin servietting. Her kan man se bilder (selvom de er litt dårlige) http://www.kvinneguiden.no/bryllup/inspira...rdkort_kk.shtml http://www.home.no/augustbrud02/bilder/bor...orddekking1.jpg http://www.home.no/augustbrud02/bilder/bor...ddekorasjon.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Skrevet 14. november 2003 #32 Del Skrevet 14. november 2003 Vi skal lage bordkort i samme stil som invitasjoner og menyer. Bretter et bølgepappark i to (vanlig bordkort størrelse). på den ene siden fester jeg en lapp med navnet. Denne lappen har en revet effekt i kantene. lappen blir festet med skumteip slik at den blir hevet opp noen mm. Deretter fester jeg på et løv (dette løvet går igjen på alt...menyer, invitasjoner...osv) Alt holdes i samme farge (mørkerødt og beige). Tror det blir superflott...og stilig Noen som skjønte forklaringa mi??? ikke det nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 14. november 2003 #33 Del Skrevet 14. november 2003 Vi skal ha telysglass med telys i som vi skriver navnet på med "frostet" skrift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå