Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er flere av mine venner som bruker dette, og jeg tenkte å begynne selv og da. Men jeg er ei stor kløne... :wink:

Jeg har fått lastet opp programmet og har foreløpig bare lagt inn en kontakt. Vil hun se automatisk at jeg har lagt henne inn?

Går det at å "skjule" at en logget på msn? dersom jeg chatter med en person, og ikke ønsker å prate med flere samtidig går det an? He,he...joda, det går jo an å overse de og`da....

Hmm...dette var vel det jeg lurte på foreløpig.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp, tok ikke lang tid før jeg lurte på mer. På msn hjemmesiden så står det at en kan "Du kan endre kallenavnet i takt med humøret. Velg et nytt navn for hver samtale." Eh...det vanlige er vel at en bruker navnet sitt kanskje? eller kanskje ikke....

Om min "kontakt" som jeg har lagt inn ser automatisk at jeg er lagt inn så vil jo det være e-mail adressen min som vises. Det gjør jo ingen ting det da, hun kjenner jo den. Men går det an å ha et brukernavn sånn at en vet hvem det er. Jeg tenker om en ikke kjenner e-mail adressen...avanserte greier.... :blunke:

Skrevet

for å skifte navnet som vises går du inn på tools/verktøy og alternativer/options på skillearket som heter personlig/personal kan du skrive inn navnet slik du vil at det skal vises. Når en person blir lagt til i din liste vil personen få beskjed om at han/hun er lagt til og om dette er greit, og spørsmål om han/hunvil legge til deg i sin liste.

Skrevet

Hvis du ønsker å chatte med en person, men ikke vil at de andre skal se at du er der, kan du velge annen status rett ved navnet ditt. Der er det en liten knapp.

Den du chatter med vil også få opp at du er borte, eller avlogget, men vil jo vite at du er der hvis du sender en beskjed!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...