Gå til innhold

Like avatars

Fremhevede innlegg

Gjest odisi73
Skrevet

Så meg nødt til å lage ny avatar i går da jeg så noen her som hadde lik min og da ble jeg frustrert.

Alle vil ha sin egen avatar,eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Indeed! Det gjelder jo også om noen har de samme personene som avatar, selv om det ikke er samme bilde.. Jeg blir lett forvirra når flere bruker Carrie Bradshaw, Carrie & Mr. Big, Audrey Hepburn..

Skrevet (endret)

Jaa, alle burde ha sin egen avatar! Det er for eksempel flere bruker som har dette som avatar. Ganske forvirrende når mange har like.

Endret av Xaphan
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Blir flere ganger overrasket over hvor mange som har lik, jeg har alltid hatt en som ingen andre har hatt. Valgt ut av interesse og alt som ligger på nettet, aldri fra KG sine utvalg.

• Liker 1
Skrevet

Den er en som har lik som min. Fant det ut for ett par dager siden og ble ganske sjokka faktisk*-* Plutselig trodde jeg at jeg hadde svart...

Nå funderer jeg på om jeg skal bytte, eller om jeg skal tviholde på at jeg hadde den først..

Bytter nok.. Men er så glad i den berta *-*

Gjest Tirkes
Skrevet

Der er mange herlige bilder av Lenore, kissmequick. :-)

• Liker 1
Skrevet

jeg har bilde av velsegutt sine poter, hadde jeg sett noen andre med det hadde jeg hvert fall vist hvor det kom fra! :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Håpar ingen tek min avatar, den er så søt :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Håpar ingen tek min avatar, den er så søt :)

Jeg elsker avataren din! Aphex Twin <3

Skrevet

Jeg bruker lang tid på å finne en bra avatar slik at min passer meg og ikke er lik noen andres. ;)

Jeg tror ikke det er noen som vil ha lik avatar.

• Liker 1
Skrevet

Hun med de store puppene sin, og "Bolledeig"s avatar, er lettest å huske. Og ingen har maken.

Skrevet

Jeg elsker avataren din! Aphex Twin <3

:danse: Yeeeeah! ;)

Skrevet

Det greieste er vel å ha en avatar av et bilde du har tatt/laget selv. Da er du sikker på at ingen har samme :)

Skrevet
Denne avataren er også mye brukt. Jeg lurer på hvorfor det er så mange som bruker den? Er det det første som kommer opp om man søker på avatar på google eller noe?
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Min er selvlaget - sånn nesten :fnise:

Greit med avatarer man ser forskjell på. Jeg husker ikke så ofte nickene, men avatarene kjenner jeg igjen.

Skrevet

Aner ikke. :vetikke: Jeg går alltid nøye igjennom når jeg velger avatarer, og har ennå ikke sett noen som har hatt noen av de jeg har brukt. :lur:

Skrevet

har også sett flere som har den samme,men kanskje ikke så lett å være oppdatert om noen har samme avatar som en til enhver tid ;)

Husker også oftere avatarer en nick :)

Skrevet (endret)

edit: kg kødder og lager dobbelposter :kjefte: :gjeiper:

Endret av Iza'bella

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...