AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Jeg har noen ganger iløpet av de siste 5årene fått skikkelig verk i testiklene. Jeg mener at det er høyresiden som har vært vond de fleste gangene, det er så vondt at jeg nesten ikke klarer å gå normalt.. Men dette varer bare en dag max to dager så går det over. Jeg må si at jeg er litt bekymret og har ikke lyst å gå til legen med problemet mitt, det går jo over før jeg får kommet inn på en sjekk uansett. Er det noen som vet hva det kan være? (Jeg synes det er så pinlig å snakke om dette "in real life" at jeg har aldri sagt det til noen..)
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 Jeg har ingen idè om hva det kan være. Ikke er jeg mann ei heller lege. Men du bør gå til lege å få sjekket det. Det er bedre å gå en gang for mye enn en gang for lite. Om det ikke er noe galt så slipper du å bekymre deg mer og er det noe som må behandles så får du jo gjort noe med det og blir kvitt plagene. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2011 #3 Skrevet 9. juni 2011 http://nhi.no/sykdommer/kirurgi/symptomer/smerter-hevelse-og-kuler-i-pung-2370.html Dette er IKKE flaut. Se noen episoder av "fødeavdelingen" så skal du se at det meste er helt vanlig. Gå til legen, det er flauere å bli skikkelig syk og så måtte fortelle at "jeg turte ikke gå til legen" når det er fem av dem som står og vurderer resultatet av operasjonen over senga di... Antakelig er det du har en av de banale tingene på lista i linken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå