Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest odisi73
Skrevet

Nå sitter jeg i sengen og ser på tv og surfer på KG.

Jeg skal spise et stort kakestykke mens jeg skriver litt til,før jeg kryper under dyna og faller i god søvn :sovne:

Men vil du dele med meg hva du gjør på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

chatter/flørter med en kollega, mens jeg surfer på KG og ser samboeren/eksen leke med katten. :)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Nettopp kommet inn etter en tur med hunden, nå har hun raptus på stuegulvet, mens jeg venter på at hun skal få brent av siste rest med energi så tar jeg meg en røyk og ser litt på tv:)

AnonymBruker
Skrevet

chatter/flørter med en kollega, mens jeg surfer på KG og ser samboeren/eksen leke med katten. :)

Må si dette var litt interessante beskrivelser på folkene rundt deg.. flørter med kollega mens samboer/eks sitter og leker med katten? Hehe.

• Liker 1
Skrevet

Jeg spiller ludoturnering på spigo, og blir distrahert av kjæresten som spiller portal2 (kun iført boxer) :P

Etterpå blir det rett til sengs, begynner å bli passelig trøtt zZz

Gjest Chevy
Skrevet

Jeg har lagt meg i senga,ser at samboeren min er så søt når han sover! :D skal surfelitt på kg til jeg sovner!

Skrevet

Smugsnuser, ser på tv, er oppgitt over KG og koser med katten mens jeg tørker håret mitt etter dusjen jeg nettopp hadde etter trening!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter bare på at pusekatten min skal komme inn så jeg kan sove :Gjesp:

Jeg har vasket ansiktet og pusset tenne osv, så nå sitter jeg bare og røyker mens jeg ser på tv, surfer på KG og sniker på face :)

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å skjønne den nye duppedingsen jeg kjøpte meg i dag :bond::fnise:

Nå skal jeg gå og sove, klokka har jo blitt sinnsykt mye! :overrasket:

Gjest Mahareth
Skrevet

Prøver å finne nok søvnighet til å gå og legge meg.

Gjest odisi73
Skrevet

Det ser ut som de fleste er fornøyde og gjør sånn noenlunde det samme.

Noen har et dyr,andre en samboer.

Selv ligger jeg til sengs med to puser,jeg syns jeg har det veldig bra.

Godnatt og drøm søtt allesammen :sovne:

Skrevet

Må si dette var litt interessante beskrivelser på folkene rundt deg.. flørter med kollega mens samboer/eks sitter og leker med katten? Hehe.

hehe, ja, er fullt klar over det:P ble slutt mellom oss for ca 1 mnd siden, men siden jeg er lærling, har lite sparepenger og vi bare har bodd i byen 1 år skal vi bo sammen noen måneder til, så vi kan spare opp penger og finne nye steder å bo. :)

Gjest *smak*
Skrevet

Sitter og surfer på KG og skal snart lalle :sove:

Gjest odisi73
Skrevet

Smugsnuser, ser på tv, er oppgitt over KG og koser med katten mens jeg tørker håret mitt etter dusjen jeg nettopp hadde etter trening!

Hva er du oppgitt over på KG?

Skrevet

Leser til eksamen / ler meg ihjel av kroppstråden på KG.

Skrevet

Hva er du oppgitt over på KG?

Er litt her som i det virkelige liv, at jeg er litt sårbar noen ganger og at noen mennesker klarer suge ut energi fra meg.. Blir engasjert i det meste jeg ser og leser og da blir det så vanskelig distansere seg noen ganger...:)

Særlig når det går utover noen jeg bryr meg om!

Skrevet

Er litt her som i det virkelige liv, at jeg er litt sårbar noen ganger og at noen mennesker klarer suge ut energi fra meg.. Blir engasjert i det meste jeg ser og leser og da blir det så vanskelig distansere seg noen ganger...:)

Særlig når det går utover noen jeg bryr meg om!

Noen du bryr deg om? En bruker på KG? Kanskje på tide å vende tilbake til virkeligheten nå frøken?

Skrevet

Nei, nå går jeg til senga!

Typen blir nok sittende litt lengre med spillet sitt, så skulle ønske jeg hadde katt å kose med til jeg sovner, jeg også...

God natt alle sammen :)

Skrevet

Noen du bryr deg om? En bruker på KG? Kanskje på tide å vende tilbake til virkeligheten nå frøken?

Ja, jeg knytter meg til mennesker.. For det sitter faktisk mennesker bak brukerne her inne! Av kjøtt og blod, med tanker og følelser!

Er noen som er virkelige mennesker her inne og, ikke bare en rolle..

Skyt meg for å være empatisk og litt naiv..

• Liker 3
Skrevet

Jeg skal egentlig sove, men ble liggende i sengen med iPaden istedenfor. Begynte på en ny TV-serie idag og den var litt for interessant. :popcorn:

Sånn btw mennesker bak brukerne her inne; En av mine aller beste venninner ble jeg kjent med via et nettforum. Det finnes altså virkelige folk bak nickene, til de som måtte lure på det. ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...