Gå til innhold

Hvilken type prevensjon og hvor mye sex?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om dere har erfaring med at type prevensjon en bruker innvirker på hvor mye sex dere har, og i hvor stor grad dette skjer.

Selv bruker jeg p-pille, og merker nå at det er mer sjelden mellom gangene vi har sex enn det var før. Har alltid hatt stort behov for sex, mer enn kjæresten min. Men nå er det stort sett han som synes det blir for lite. Jeg er egenlig veldig fornøyd, og vi har kjempegod sex når det skjer. Sånn 1-2 ganger i uka. Når det ikke er mens da... Den hadde jeg veldig sjelden før pillen, men nå kommer den jo rett som det er, og det er jeg ikke vant til. Kjedelig. Og så blir det sex-pause da...

Mens vi brukte kondomer, var det også litt pes, og ikke alltid like artig å sette igang. Har aldri likt hverken lukta eller oppsynet på de derre....

Mest sex har vi uten tvil hatt under de helt ubeskyttede periodene. Da iallefall annen hver dag.

Det irriterer meg at denne prevensjonen skal styre dette med sex så pass mye. Jeg liker pillen fordi jeg slipper kondom, og at huden min ser mye bedre ut enn før. Ellers hadde jeg nok kuttet ut. Men vet ikke om noe godt alternativ. Noen som vet?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker p-sprøyten og den funker for meg. Har hørt skrekkhistorier om 3måneder lang mens og tok en samtale med legen min som sa at dette var sjeldent. Jeg anbefaler den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...