Gå til innhold

13 trikken til Torshov(mot storo/grefsen stasjon)

Gjest norah

Anbefalte innlegg

Gjest norah

Skal ordne meg bosted i Oslo, og har da vurdert bl.a Torshov.

Kommer til å ta den til og fra Schous plass sånn til daglig.

Hvordan er trafikken fra og til på 13-trikken?

Har bare vært besøkende til nå(til fots) og registrerer at en eller annen forbigående trikk på Grunerløkka til enhver tid er mer studd enn man trodde var fysisk mulig - så jeg må kanskje regne med høyt blodtrykk daglig?

Men gåavstanden er kanskje grei? Noen som aner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både 11-, 12- og 13-trikken trafikkerer jo den strekningen, så det kommer trikker hele tida. Ja, noen av dem er ganske fulle, men som regel er det en halvtom trikk som kommer etter 2 minutter.

Men hvis du ikke havner altfor langt oppe på Torshov, hadde jeg definitivt gått. Jeg bruker omtrent en halvtime mellom Storo og Grünerløkka, så tipper det kan ta rundt et kvarter fra midt på Torshov -- en helt overkommelig avstand, og definitivt verdt det hvis du ikke vil risikere å måtte stå som sild i tønne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LOGAN

Alt av offentlig transport er relativt pakka i Oslo midt i rushen spesielt! Men på den avstanden kan du fint variere med å gå og evt sykle - det er null stress! Uansett blir du nok mer enn vant til det - det går seg til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trikkene fra sentrum, gjennom Grünerløkka, Torshov til Storo (Kjelsås/Grefsen) er viden kjent for å være smekk fulle, med tilnærming til kaos hver dag i rushen. Man kan absolutt ikke regne med å få sitteplass, og ofte kommer man ikke en gang med trikken (man må vente på en av de neste).

Men som andre sier ovenfor så er det innenfor gangavstand. Litt avhengig hvor på Torshov du bosetter deg så er det 15-30 minutter gange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva betyr studd?

Hva, hvor, i hvilken sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...