Gå til innhold

Posten skal frem

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som synes at posten bruker stadig lengre tid på å levere posten? Jeg trodde at post innenlands skulle komme frem dagen etter, om den er levert tidlig nok på dagen. Men i de tilfellene der jeg vet når posten er sendt, tar det nesten alltid 3-4 dager. Bestiller også en del fra amazon i England, før tok det gjerne 3-4 dager å få pakken om den ikke ble stoppet i tollen. Nå tar det gjerne 10-14 dager. Har de ikke nok folk til å sortere lenger, sånn at den blir liggende på lager der i dagevis? I tillegg har Posten her sendt ut skriv om at de nå leverer senere på dagen enn før. Det er faktisk ikke alltid den er levert når jeg kommer hjem fra jobb.

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

dette er du definitivt ikke alene om å synes nei!

jeg har ikke sånn "nei-takk til reklame" på postkassen, og blir derfor bokstavligtalt BOMBANDERT med reklame! og de jeg leier av eier et firma, og får posten fra firmaet hjem hit. hver gang postmannen har vært her, så er min postkasse full av reklame, og utleieren min sin postkasse full av regninger :fnise:

....men når plutselig en dag her og en dag der så er begge postkassene tomme, daaa skjønner vi jo at postmannen ikke har giddet å komme hit!

På brev hvor det er et datostemplet, så har jeg merket at det har tatt mellom 4-6 dager før jeg får det ( selvom det er sendt innenfor komunen eller fylket)

men hvorfor det er blitt sånn, det aaaaner jeg ikke? :klo:

har vi noen som jobber i posten her kanskjeeem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...