Gå til innhold

Hvem er du i Isfolket?


Loolaa

Anbefalte innlegg

Inspirert av spørretråden om Isfolket.

Hvem er du i Sagaen om Isfolket? (Har den vært ute her før?)

Jeg ble Villemo!!!

Du er en temperamentsfull person som det er umulig å ikke bli glad i. Du har en gnistrende personlighet, og lyser opp dagen for de fleste når du er i godt humør. Når du er i dårlig humør derimot, lønner det seg å være langt unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du ville vært

Villemo

Du er en temperamentsfull person som det er umulig å ikke bli glad i. Du har en gnistrende personlighet, og lyser opp dagen for de fleste når du er i godt humør. Når du er i dårlig humør derimot, lønner det seg å være langt unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tula

Du er en glad, men litt naiv og uansvarlig person som gjør ting først og tenker siden. Du har et snev av ondskap i deg,- som du muligens ikke er helt klar over enda, eller som du skjuler godt, men det kommer snart for en dag. Du er - i likhet med resten av Isfolket- utrolig glad i dine venner og familie, og gjør ALT for å beskytte dem,- selv om det kan komme til å gå ut over andre. Hold deg unna fløyter.

Jeg vil ikke påstå at hele beskrivelsen passer. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tengel den Gode

Du er en snill og god person med mye trygghet og kjærlighet å gi, selv om det ikke er inntrykket folk får av deg når de først møter deg. Når de blir kjent med deg, oppdater de hvor god du egentlig er. Du slåss mot det onde, og er en forkjemper for godhet og frihet!!

Jaja.. har aldri lest sagaen om isfolket og kommer nok heller ikke til å gjøre det så det sa meg ikke så mye :ler: Men det hørtes jo ut som en bra karakter :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Du er en temperamentsfull person som det er umulig å ikke bli glad i. Du har en gnistrende personlighet, og lyser opp dagen for de fleste når du er i godt humør. Når du er i dårlig humør derimot, lønner det seg å være langt unna...

Altså Villemo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ville vært

Tengel den Gode

Du er en snill og god person med mye trygghet og kjærlighet å gi, selv om det ikke er inntrykket folk får av deg når de først møter deg. Når de blir kjent med deg, oppdater de hvor god du egentlig er. Du slåss mot det onde, og er en forkjemper for godhet og frihet!!

Ja, ja, hvem nå det er? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tengel den Gode

Du er en snill og god person med mye trygghet og kjærlighet å gi, selv om det ikke er inntrykket folk får av deg når de først møter deg. Når de blir kjent med deg, oppdater de hvor god du egentlig er. Du slåss mot det onde, og er en forkjemper for godhet og frihet!!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eskil Lind

Du er en snill og stabil person, med sans for det overnaturlige. Du ser opp til de som kan trolldom, og mener selv du har visse evner. Men kan det kanskje være at du har en litt for aktiv fantasi..?

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble Ingrid jeg (glemte å kopiere med beskrivelsen i stad.) Nå er det såpass lenge siden jeg leste denne serien at jeg ikke husker helt hvem Ingrid var, men hun var vel en av "dem" som f.eks Sol var hun ikke?

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Tengel den Gode

Du er en snill og god person med mye trygghet og kjærlighet å gi, selv om det ikke er inntrykket folk får av deg når de først møter deg. Når de blir kjent med deg, oppdater de hvor god du egentlig er. Du slåss mot det onde, og er en forkjemper for godhet og frihet!!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville vært

Tengel den Gode

Du er en snill og god person med mye trygghet og kjærlighet å gi, selv om det ikke er inntrykket folk får av deg når de først møter deg. Når de blir kjent med deg, oppdater de hvor god du egentlig er. Du slåss mot det onde, og er en forkjemper for godhet og frihet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en temperamentsfull person som det er umulig å ikke bli glad i. Du har en gnistrende personlighet, og lyser opp dagen for de fleste når du er i godt humør. Når du er i dårlig humør derimot, lønner det seg å være langt unna...

Så kan dere jo bare gjette hvem jeg er... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tengel den Gode

Du er en snill og god person med mye trygghet og kjærlighet å gi, selv om det ikke er inntrykket folk får av deg når de først møter deg. Når de blir kjent med deg, oppdater de hvor god du egentlig er. Du slåss mot det onde, og er en forkjemper for godhet og frihet!!

jaha, det høres jo bra ut! Jeg har lest bare en bok i denne serien og fikk ikke lyst til å lese flere, så jeg vet ikke hvem Tengel eller noen av de andre karakterene er,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol Angelica

Du er en ekte heks, og kan få mennesker til å skjelve bare ved å se på dem. Du går ikke av veien for å skade andre for å få det som du vil, så lenge ingen skjønner at det var deg du som gjorde det. Pass deg så du ikke ender opp på "bålet"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulvhedin

Du er en person med en meget sterk personlighet, og du rives ofte mellom din gode og din onde side. Du er fullstendig klar over dem begge, men gjør ditt beste for å undertrykke mørket inne i deg, noe familie og venner hjelper deg med så godt de kan. Magi er noe du har inni deg, og som du slipper ut en gang i blandt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eskil Lind

Du er en snill og stabil person, med sans for det overnaturlige. Du ser opp til de som kan trolldom, og mener selv du har visse evner. Men kan det kanskje være at du har en litt for aktiv fantasi..?

Jeg ville bli en jente jeg. Hvem ville jeg vært da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå svarte jeg bare tull på den andre testen da. At jeg trodde på Satan og greier. Gjett hvem jeg kom på . Jeg ble nå

Tengel den Onde

Du er en ufordragelig person med bare ondt i sinnet. Du skader mennesker som kommer i veien for deg og dine planer, og er ikke fornøyd før du har makt over hele verden. Alle du tror har respekt for deg, er egentlig redde for deg, og avskyr deg. Det går ut over deg selv til slutt.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg ble Tengel den Gode

Du er en snill og god person med mye trygghet og kjærlighet å gi, selv om det ikke er inntrykket folk får av deg når de først møter deg. Når de blir kjent med deg, oppdater de hvor god du egentlig er. Du slåss mot det onde, og er en forkjemper for godhet og frihet!!

Ta den Lady!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tengel den Gode

Du er en snill og god person med mye trygghet og kjærlighet å gi, selv om det ikke er inntrykket folk får av deg når de først møter deg. Når de blir kjent med deg, oppdater de hvor god du egentlig er. Du slåss mot det onde, og er en forkjemper for godhet og frihet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...