FrøkenJosefine Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 Jeg er litt bevandret i internettverden og elsker titte på morsomme sider og fine nettbutikker.. Tenkte jeg skulle legge ut noen slik at dere også kan bli inspirert,le,gråte eller kjøpe! hehe Skriv hva siden inneholder og hvilken kategori den faller innunder
FrøkenJosefine Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #2 Skrevet 8. juni 2011 Min første side er en jeg er innom vær dag.. Nemlig LAMEBOOK! Dette er en side med morsomme,teite og spesielle Facebookstatuser En annen slik side er FAILBOOK 2
Estë Skrevet 8. juni 2011 #4 Skrevet 8. juni 2011 Jeg liker frukt.no, rett og slett fordi de har så mange smoothiesoppskrifter, og andre oppskrifter som gir både meg og samboeren lyst på frukt og grønt i maten. For å få noe å flire av iblant er både cracked.com og damn you autocorrect litt morsomme til tider. Er ellers veldig svak for nettbutikken Flames'n Games for rockeringer, sjonglørballer og annet sirkusutstyr, men det er kanskje ikke sånt de fleste pleier å ha behov for. Jeg kan likevel anbefale den om behovet skulle melde seg, det er en bra butikk om du er ute etter den typen ting.
FrøkenJosefine Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2011 En annen favoritt er MODCLOTH Her er det kjempesøte og spesielle ting til leiligheten, ting du ikke visste fantes! De har også en klesavdeling og en vintageavdeling (som dessverre ofte er utsolgt) Kjempesøt butikk, litt Indieaktig og til tider litt kitch..
FrøkenJosefine Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2011 Jeg liker titte innom ETSY for inspirasjon og om jeg finner noe jeg liker! Dette er en som ebay, bare for hjemmelagde ting! Det positive er at de oppfører prisen i norske kroner. Når man har surfet litt rundt på Etsy en stund kan man ta en tur på min favorittbutikk for kreativt utstyr på nettet, nemlig CC HOBBY Veldig billig, og mye bedre enn panduro!
FrøkenJosefine Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2011 Jeg er et kronisk barn og fant siden for meg! Perpetual Kid En nettbutikk for oss som aldri blir voksen!
FantasDick Skrevet 10. juni 2011 #8 Skrevet 10. juni 2011 Reddit - ganske diverse egentlig, mye moro bilder, linker og klipp.
Gjest Tirkes Skrevet 10. juni 2011 #10 Skrevet 10. juni 2011 (endret) Sider jeg sjekker nesten daglig: (edit: Lagt til beskrivelser i parantes der det trengs) Facebook.com youtube.com dagbladet.no / vg.no /aftenposten.no / lokalavisa-vår.no www.notalwaysright.com (Artige espidoder mellom butikkansatte og rare kunder) www.sinfest.net (Nett-tegneserie) leasticoulddo.com (Nett-tegneserie) icanhascheezburger.com (Bare bilder, søte, teite og humoristiske) failbook.failblog.org (Screenshots av rare FB statuser og kommentarer) verydemotivational.memebase.com (Bare bilder, på kanten, teite og humoristiske) damnyouautocorrect.com (Screenshots av smartphone auto correct som gjør meningen til et helt annet...) www.nrk.no/nett-tv (Fordi jeg aldri klarer å forholde meg til tidspunkt når enkelte programmer går.. Til og med nyheter) www.isoLALALAherhenterTirkestorrents.com (T... dette er kanskje ikke lov å poste. Fjerner.) penny-arcade.com (For nerder.) blip.tv/day9tv (For med hardbarka nerder) WoW-forum til realmet jeg spiller på. (for nerder. ) Endret 10. juni 2011 av Tirkes 1
Gjest NozMonster Skrevet 10. juni 2011 #11 Skrevet 10. juni 2011 (endret) jeg og min teite teite humor synes sider som for eksempel disse er morsomme ; www.sau.no www.ikke.no edit: jeg fikk ikke helt til det med at man klikke direkte på linken neiii...... edit igjen gitt! jeg må jo anbefale en fantastisk side, en av mine favoritter!!! wwww.epla.no! det har det gått med myyye penger vet jeg! Endret 10. juni 2011 av NozMonster
Anglofil Skrevet 10. juni 2011 #12 Skrevet 10. juni 2011 (endret) Snopes.com - Vandrehistorier oddee.com - Morsomme ting og tang, fantastisk gøyal side. kittyhell.com - For de som kanskje er litt lei Hello Kitty. Selv elsker jeg Hello Kitty, men synes siden er morsom. groupon.no - Deals til ofte en billig penge. sweetdeals.no - Det samme som groupon. Mvh Yvonne Endret 10. juni 2011 av Yvonne 1
Xaphan Skrevet 10. juni 2011 #13 Skrevet 10. juni 2011 ikke.no var morsom - TheOatmeal.com - Veldig morsomme og søte "comics". Ikke stanard tegneserier, men ting som "The pros and cons of men sitting down to pee". - PostSecret.com- Herlig! Folk sender inn sin hemmelighet på et postkort, så postes de på bloggen hver søndag. Utrolig mange fine og triste hemmeligheter. - SayingImages.com - Bilder med små tekster/ordtak. Ofte mange klisjeer, men utrolig masse fint og rørende der også. - ThoughtQuestions.com - En side med vanskelige spørsmål (av den personlige typen). Fin å lese på dersom du ønsker å gå litt inn i deg selv - LearnSomethingEveryDay.co.uk - En side der random fakta blir presentert med søte illustrasjoner. Legges ut en hver dag. Har flere sider jeg sikkert kan ta en annen gang 1
Gjest NozMonster Skrevet 10. juni 2011 #14 Skrevet 10. juni 2011 ikke.no var morsom - TheOatmeal.com - Veldig morsomme og søte "comics". Ikke stanard tegneserier, men ting som "The pros and cons of men sitting down to pee". - PostSecret.com- Herlig! Folk sender inn sin hemmelighet på et postkort, så postes de på bloggen hver søndag. Utrolig mange fine og triste hemmeligheter. - SayingImages.com - Bilder med små tekster/ordtak. Ofte mange klisjeer, men utrolig masse fint og rørende der også. - ThoughtQuestions.com - En side med vanskelige spørsmål (av den personlige typen). Fin å lese på dersom du ønsker å gå litt inn i deg selv - LearnSomethingEveryDay.co.uk - En side der random fakta blir presentert med søte illustrasjoner. Legges ut en hver dag. Har flere sider jeg sikkert kan ta en annen gang ooh, nå kom jeg på en artig til!!! http://wospnorge.com/ .....w.o.s.p = walked of shame police snikfotografer tar bilder av jenter som traske hjem etter en ONS siden blir hyppig oppdatert på søndager for å si det sånn!!
rorodinbåt Skrevet 10. juni 2011 #15 Skrevet 10. juni 2011 Walk of shame.........eh utrolig dum side da, snakker om å henge ut folk....selv om ansiktet er sladda. Og hvordan kan man liksom vite at folk har hatt ONS, herregud voks opp da....
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #16 Skrevet 10. juni 2011 Jeg liker titte innom ETSY for inspirasjon og om jeg finner noe jeg liker! Dette er en som ebay, bare for hjemmelagde ting! Det positive er at de oppfører prisen i norske kroner. Og hvis man blir lei Etsy er Regretsyherlig motvekt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå