Gå til innhold

Kommer ikke under akten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er alltid fornøyd med sexen og koser meg alltid mye. Guttene jeg har vært med, har som regel gitt meg mye oppmerksomhet og forsøker lenge å få meg til å komme. Men jeg kommer aldri!

Jeg har prøvd et par ganger alene og kommer heller ikke da, en gang fikk jeg noen sprut(sprut orgasme kanskje)?? Men ikke dunking...

Jeg har kommet når jeg sover, og begynner å lure på om jeg bare ikke klarer å slappe av ellers.. I og med at jeg bare kommer mens jeg sover..

Begynner å bli frustrert.. Sexpartneren jeg har nå er helt fantastisk og han gjør ting jeg ikke visste gikk an en gang, jeg syns det er utrolig godt, men jeg kommer liksom ikke..

Noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke stress

Ikke stress sånn med å komme, det er feil fokus. Bare nyt det og om du kommer så er det bonus.. Tenk heller sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv mer alene! Teste ut en vibrator e.l? Når du får det til på egen hånd kan du prøve sammen med en partner. Om du ikke kommer under samleiet er vel ikke det så farlig, det er da mange andre måter å oppnå orgasme på (forspill, oralsex, leketøy). :)

Jeg selv kommer forsåvidt ganske greit/fort, men ikke under samleie, der sliter jeg. Så partneren min pleier å gi meg oralsex eller vi bruker leketøy før selve samleiet slik at jeg har "fått mitt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg er med nå er utrolig flink oralt og jeg nyter det skikkelig, men kommer ikke over kneiken.. Jeg får bare slappe av som dere sier og prøve å ikke tenke på det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som et mentalt problem, ja. Kan ha det sånn selv til tider.

Det hjelper for meg å tenke på at følelsen jeg har der og da er god samtidig som er avslappet men også har tilstedeværelse, da stiger jeg gjerne opp til neste nivå.

Det som alltid ødelegger for meg er å tvinge hodet mitt til å tenke på orgasmen, hvordan vil den føles, når skal den komme, osv.

"Dunking" som du kaller det (hehehe) fremkaller for mange de samme tankene - hvordan vil det føles? nå må jeg konse og jobbe for den osv. Det kan hjelpe å la ham være inne i deg mens hovedfokuset er på å stimulere din klitoris og å ha best mulig tilgang til den. At kvinnen ligger på rygg og mannen er inni henne mens han sitter kan være et godt utganspunkt for å få til dette. Et glidemiddel kan øke følsomheten, og hvis hetten dras tilbake har man bevissthet om klitoris selv om man ikke nødvendigvis trenger å være direkte borti fra start. Begge bør forholde seg forholdsvis rolige helt til du eventuelt kjenner at det snart skjer noe, da kan mannen stimulere gradvis litt mer. Man bør være rett ved kanten før man "dunker", og omtrent samme stimulering av klitoris bør fortsette da.

På denne måten kan man skape en bro mellom orgasmen og samleiet. Det viktigste er uansett tankegangen. Nyt alt du kjenner til fulle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...