Gjest odisi73 Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 Jeg bare lurer på hvordan dine røykevaner er? Går du ut,sitter på kjøkkenet,røyker på do eller sitter du rett og slett i stuen med en kopp og leser avisen og koser deg?
Xaphan Skrevet 8. juni 2011 #2 Skrevet 8. juni 2011 Jeg røyker på kjøkkenet og i stuen. På altanen hvis det er fint vær. I sommer bor jeg på gjesterommet til moren min, og her inne er det røykfritt, så det blir ikke no røyking på senga her! Jeg røyker aldri på do (), men jeg røyker noen ganger når jeg tar meg et bad.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #3 Skrevet 8. juni 2011 Røyker kun til fest. Som regel på verandaen eller utenfor hos de som har vorspiel, eller utenfor utestedet. Tar vi oss en øl eller to til kos pleier vi å sitte på utesteder som har uteservering. Men nå er det ikke så ofte jeg fester eller tar en utepils.. Men røyker aldri ellers, da har jeg ikke lyst på.
Gjest Tirkes Skrevet 8. juni 2011 #4 Skrevet 8. juni 2011 En vårdag i sekstenhundreogfemtenførtini så røyka jeg i leiligheten min. Var student og kunne røyke inne og så gjorde. Da jeg etter ett år skulle flytte og vaske ned... Fy f... Etter den tid har jeg alltid røyka ute. Røyker aldri i bilen, hater den lukta av innrøkt bil. Røyker på verandaen, har en liten benk under overbygget som passer i sol og regn. Og selv om jeg eier boligen min så firer jeg ikke på krava, har aldri falt meg inn å røyke innendørs selv i tjue minus. Det er liksom ikke "lov" lengre. Gardinene, taket og klærne mine er veldig takknemlige for det valget.
FrøkenJosefine Skrevet 8. juni 2011 #5 Skrevet 8. juni 2011 Snart to måneder siden jeg slutta! woopwoop! :nosmoking: Men når jeg røyka, var det inne i leiligheten.. Hadde heldigvis godt avtrekk i leiligheten så luke lite...
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #6 Skrevet 8. juni 2011 Når jeg røyket røyket jeg KUN ute. Aldri i verden om jeg tente en røyk inne i leiligheten.
Alvina Skrevet 8. juni 2011 #7 Skrevet 8. juni 2011 Jeg røyker ute på verandaen. I bilen røyker jeg aldri, men når jeg har besøk og det samtidig er drittvær og kaldt ute er det kjøkkenet som blir et naturlig røykerom. Røyker aldri på trikkeholdeplassen eller i store forsamlinger utendørs, da går jeg litt unna hvis jeg må tenne en røyk. Røyker ikke ekstremt mye, en eller to sigaretter på morgenen, en til lunsj, en før middag og en etter og kanskje en eller to på kvelden. Mellom 4 og åtte sigaretter. Litt mer i sosiale lag og mindre på en hverdag.
Gjest Leonidene Skrevet 8. juni 2011 #8 Skrevet 8. juni 2011 Røyker ikkje lengre, men når eg røykte satt eg hovedsaklig på stua. Mannen røyker ennå og han røyker overalt, utenom soverom.
Gjest Consensio Skrevet 8. juni 2011 #9 Skrevet 8. juni 2011 Jeg røyker når jeg føler for det, noe som ikke er så ofte. Som oftest blir det når jeg er veldig sliten, gjerne etter at jeg har gjort litt husarbeide og slikt, og da sitter jeg på trappa mens bikkja leker i hagen. Røyker aldri innendørs. Blir så veldig tett luft av det og det lukter grusomt.
CoffeeCup Skrevet 8. juni 2011 #10 Skrevet 8. juni 2011 Røyker ute på verandaen og i bilen. Kan en sjeldent gang røyke inne, spesielt under fotballkamp. Man kan ikke sette fotballkamp på pause og hvis det er veldig spennende, må jeg bare ha en røyk En ting jeg syns er veldig spesielt, er de som røyker inne, men kun på kjøkkenet! Kjenner mange som gjør det, aldri spurt av en eller annen grunn Her lager man jo mat!! Det er jo ikke noe deilig å stå å forberede middag i røyklukt?? Eller presser dere dere godt under vifta? Hvorfor kjøkkenet?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #12 Skrevet 8. juni 2011 Absolutt ikke eksisterende! Slutta mars 2010 Men dengang, røyka jeg kun ute. På verandaen når jeg var hjemme, og på jobb på anvist røykeplass ute.
Lulilelu Skrevet 8. juni 2011 #13 Skrevet 8. juni 2011 Sitter ute på terassen eller står i døråpningen hvis det er dårlig vær eller noe spennende å se på tv (ser tven fra terassedøren).
Gjest Pzzt Skrevet 8. juni 2011 #14 Skrevet 8. juni 2011 Sitter på terrassen. Kaster ofte ball med bikkja. Om morgenen tar jeg kaffen med morgenrøyken og tar gjerne to røyk på rappen.
Gjest HunterLady Skrevet 8. juni 2011 #15 Skrevet 8. juni 2011 Har slutta! Vært røykfri i over 1 måned!! :jepp: 4
nickless Skrevet 8. juni 2011 #16 Skrevet 8. juni 2011 Før barn og eget hus , var det stua som var røykeriet,beina på bordet og røyk i hånden. Nå røyker jeg ute , nå på sommeren er sitte gruppa under tak koselig , på vinteren står jeg å hopper på trappa... røyker i snitt 4 pr dag. Definitivt mer tideligere når jeg røyket inne !
Gjest Sil3nt Skrevet 8. juni 2011 #17 Skrevet 8. juni 2011 Røyker ute, uansett vær og vind. Går tilogmed ut når folk røyker inne på fest. Takler ikke å sitte i et røykfullt rom. Grusomt!
Gjest Maneater? Skrevet 8. juni 2011 #18 Skrevet 8. juni 2011 (endret) . Endret 31. mai 2020 av Maneater?
Gjest Quelleriel Skrevet 9. juni 2011 #19 Skrevet 9. juni 2011 (endret) * slettet * Endret 8. juni 2014 av Quelleriel
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #20 Skrevet 9. juni 2011 Snart to måneder siden jeg slutta! woopwoop! :nosmoking: Men når jeg røyka, var det inne i leiligheten.. Hadde heldigvis godt avtrekk i leiligheten så luke lite... GRATULERER
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå