Gå til innhold

Sexolog


Gjest Tom 24

Anbefalte innlegg

Gjest Tom 24

Jeg har den siste tiden slitt med at penis ikke holder seg stiv rett før samleie fordi jeg får prestasjonsangst og har derfor havnet i et dumt tankemønster ("håper den ikke blir slapp, håper den ikke blir slapp" etc).

Dette har skjedd noen ganger og jeg føler at det kan være lurt å snakke med en sexolog om det da dette gnager på meg døgnet rundt. Jeg er i et fast forhold og har egentlig ikke noe å være stressa over, men når dette har skjedd noen ganger på rad synes jeg det er vanskelig å bryte ut av dette tankemønsteret.

Kan noen anbefale en sexolog eller dele noen erfaringer med meg? Alle tips tas imot med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

Skrev denne for ei stund siden, da et par kamerater slet med at junior ikke ville hilse på fruen. Den hjalp dem, kanskje den kan hjelpe deg og :)

Henger han med hodet?

Har du feilplassert blodtilførsel?

Vil han ikke hilse på?

FRYKT IKKE!

Kongen av ståkuker er her!

Det er hovedsaklig to grunner til man ikke får den opp.

1. Emosjonelt stress

Dette kan være alt fra at du er redd for å prestere, til at du er følelsesmessig knyttet til en annen, eller bare opplevd noe følelsesmessig traume i nylig tid.

2. Du har nylig ejakulert på et egnet sted

Uansett hvilket tilfelle du befinner deg i, ER DET EN FORBANNA VIKTIG REGEL!

FUCKINGS FORBANNA VIKTIG!

Aldri. _ALDRI_ tenk: "å nei, han vil ikke opp"

ALDRI!

Dette skaper en negativ tankerekke, og det som gjerne følger er: "Hun vil jo ha kuken, også vil han ikke opp! Hun vil bli skuffet!" osv. Dermed blir det en selvoppfyllende profeti. Vi liker ikke negative selvoppfylende profetier.

Før du kan integrere mindsettet du skal ha, må man forstå en ting:

Jenter kan ha fantastisk sex, uten orgasme - og helt latterlig dårlig sex med orgasme.

Jenter anser ofte de beste sexpartnerne, som andre jenter. "THE FUCK? Jenter har jo ikke kuk! Hvordan kan de være gode elskere?" De kan bruke det de har tilgjengelig: fingre, tunger, og et helt annet arsenal som ikke baserer seg på et blodig svamplegeme.

Kuken din er aldri hovedvåpenet! Det er en viktig spiller, men aldri den eneste på banen. Så om kuken svikter, skal man ikke tenke at slaget er tapt, men:

"Ah, han vil ikke. Jaja, la oss gi henne multiorgasmer med tunge og fingre. La meg skamknulle jenta slik at hun ikke klarer å gå, la meg gi henne den beste sexen i hennes liv - og det uten kuken min, FORDI JEG ER SÅ LATTERLIG GOD I SENGA!"

(åpenbart potensielt problem: du er ikke god i senga? Få fingern ut, og bli det.)

Om du lider av punkt en, skal hovedfokuset ditt være på å gi henne nytelse, og bli komfortabel med henne. Se hvordan hun nyter hva du gjør med henne, kjenn hvordan hun nærmer seg orgasme, gleden i øynene, og dette selv uten kuken din. Ligg inntil henne, ikke vær bekymret for at kuken er liten og slapp - den er naturlig.

I helt ekstreme tilfeller klarer man ikke å slappe av med henne under første sexøkt. Da nytter det veldig å tilfredsstille henne, før dere bare sover i lag (naken selvfølgelig). Når du våkner med henne, kan jeg nærmest garantere deg at du er komfortabel nok med henne til å få den opp.

(det er dog viktig å understreke at det ikke er hennes feil, og ikke gjør som Rayne (www.leasticoulddo.com):

Jente: "Is it because you are not attracted to me?"

Rayne: "Yes.")

Befinner du deg i situasjon nummer to, er det litt verre.

En ting man ikke må undervurdere, er psykens kraft over kroppen. Det viktigste er å få deg selv såpass kåt, at kuken ikke har annet valg enn å bli stor igjen. Du vet hva du selv nyter, hva du selv tenner på - og her skal du være veldig egoistisk. Da skal gjøre nøyaktig det du tenner på, og ignorere alt annet. Fokuser bare på det som tenner deg (her er vi også innom en form for dominant sex, som VELDIG mange jenter tenner på - "det å bare bli utnyttet for mannens glede"). Rinse and repeat until arousal. Fuck. Ejaculate. Her gjelder også tålmodighet og riktig mindsett.

For lenge siden leste jeg om noe, som jeg ikke helt husker navnet på. Vi kaller det bare "Soft Penetration Technique" (som er godt mulig det var den het).

Kort oppsummert, du skal penetrere henne uten å ha stå.

Kuken er jo et svamplegeme, som betyr at det er, til enhver tid, samlet en del blod i kuken. Det du skal gjøre nå, er å tvinge en del av dette blodet fram til hodet av kuken. Dette gjør du ved å ta tak nederst, og "presse blodet oppover", før det samler seg i hodet. Hold press på under hodet, slik at blodet forblir der. Ha nok fuktighet hos jenta, og begynn å knulle henne med selve hodet.

Dette er til slutt såpass stimulerende at blodårene åpnes igjen. Har dog ikke testet denne metoden, da jeg er flink og trener PC-muskelen min - og dermed sjeldent sliter med en slapp en.

Som forsåvidt bringer oss til det viktigste punktet for en god, stor og sterk ereksjon: TREN DEN FORBANNA PC-MUSKELEN DIN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnerla

Beste innlegget jeg har lest på lenge!!!

Kunne ikke vært mer enig, og jeg er jente;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexolog kan absolutt være et godt alternativ. Jeg vet fra egen erfaring at prestasjonsangst kan være forholdsvis enkelt å fikse hvis man får riktig hjelp. Flott at du ikke går med dette på egen hånd, men faktisk tar tak i det på et tidlig tidspunkt!

Her er også en god artikkel som tar for seg en del du kan gjøre på egen hånd mens du venter på behandling:

http://indreverden.blogspot.com/2011/02/seksuell-prestasjonsangst-hva-kan-du.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...