Gå til innhold

Ups...Det ble visst feil!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du mistatt én ting for en annen noen gang? Sannsynligvis...

Mine meritter er

- sinksalve på tannbørste... (ble helt hvit i munnen...)

- neglelakkfjerner i stedet for øyesminkefjerner (auu!!)

- og selvfølgelig salt på pannekaken, i stedet for sukker...

:fnise:

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Jeg trodde det var hårspray, men det var vist deodorant jeg hadde spraya huet med..

- Elsker masse sukker på frokostblandingen, denne gangen ble det salt og helt for jævelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Grillkrydder på risgrøten er en klassiker.

Oliven istedenfor blå druer. (Jeg var barn, det var tidlig 80-tall, jeg spiste frokostbuffet på et hotell og oliven var så eksotisk at jeg knapt hadde sett det. Siden jeg elsket blå druer, som også var ganske eksotisk, lesset jeg opp på tallerkenen og fikk meg en gedigen skuffelse.)

Nestenulykke fra 90-tallet: var nær å ta feil av hårfjerningsskum og stylingskum mens jeg skulle style meg i full fart. Hadde sprayet en kjempedose "hårskum" i hånda da jeg kastet et kjapt blikk på flaska, så katastrofen ble avverget i siste liten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karri på risengrynsgrøt.

Juleøl i stedet for julebrus da jeg var liten (brun julebrus, såklart.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venninna mi og jeg var små, skulle vi bake boller. Vi trodde potetmel var mel..

Det ble harde boller kan du si!

Man kunne knuse vinduer med dem.

:hoho:

Endret av loffen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Sukker på en stor skål popcorn i stedet for salt. (Enda bedre da jeg prøvde å reparere skaden med å helle enda mer salt over...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle være tøff engang jeg var 17 og styrte en flaske rusbrus. Så var det en luring som hadde hellt 96 (!) på flaska! (ja, jeg er fra bygda. hah)

Ellers har jeg også masse kryddertabber, tok kanel på burgern engang..det ble mildt sagt interessant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe jeg har gjort, men mannen min skulle står for innkjøp av øl til en stor fest en gang, og kom fra butikken med kassevis av lettøl...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte svart neglelakk som flytende eyeliner en gang. Var ung og ville gjøre som søstra mi. Tok det selvfølgelig på våtkanten også...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søsteren min tok SUPERLIM tuben i stede for øyedråpertuben, det høres kanskje ut som en vandrehistorie, men det var ikke mye fake når vi var på akutten for å få det i orden!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skulle bake brød og spraye vann over brødene etter de var stekt, men tok feil av vannflaska og Ajax-flaska :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om morraen klarer jeg å ta håndsåpe på tannbørsten, klesvask i søpla, ferdig frokosttallerken går inn i kjøleskapet, og pepper istedenfor kardemomme i havregrøten :)

(ikke så ofte, men ofte nok! :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mistatt én ting for en annen noen gang? Sannsynligvis...

Nei, aldri. Men har lagt lommeboka i kjøleskapet sammen med melk og ost etter en handletur. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som anonym, for den er rimelig lett gjenkjennelig for de som kjenner historien. :sjenert:

Jeg har "stekt" en bakebolle. Var ikke så gammel (11-13, kanskje), og skulle heve en skolebrøddeig på en 40 grader ovnen, under assistanse av min eldre bror. Det jeg ikke visste var at om man skrur av og på ovnen, så stilles den automatisk til 180 grader. :sjenert: Vi måtte grave ut det vi greide av rå deig mellom halvstekt deig og delvis smeltet plastlokk, for mamma skulle ha med på korøvelse. Glemte også å etterheve skolebrødene, så de ble ikke veldig gode..

Men jeg har lært! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...