AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Jeg tar et emne på universitetet som det ikke er uvanlig at noen synes er tungvint, og i tillegg går det på engelsk. Nå er det vi studentene som skal ha presentasjoner, og det er noe jeg blir ganske uvel av. I går var det så ille at jeg prøvde å stenge det ute, jeg klarte bare ikke å høre på. Jeg begynte å fikle med telefonen og satt innimellom og halvveis holdt meg for ørene, samtidig som jeg prøvde å være litt diskret. Det de sa var både faglig feil og engelskspråklig feil, og det er noe av det verste jeg vet. Jeg blir så flau, og får så vondt på deres vegne. Jeg vet ikke om det er verre for meg enn for dem, men jeg hater det rett og slett. I morgen er det presentasjoner igjen, men ikke hele dagen og ingen vet egentlig når det er, så jeg må bare sitte der og høre på. Jeg kan ikke bare gå heller, selv om det er ille å holde seg for ørene. Nesten så jeg gruer meg litt, selv om det ikke er jeg som skal fremføre. Er det bare jeg som er ravende gal, eller er det flere som synes dette er verre enn skjærsilden? Jeg hater å fremføre selv, og slipper det heldigvis. Likevel går mine egne presentasjoner ganske greit, jeg bare hater å stå foran mange mennesker.
Gjest odisi73 Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 oisann,det er liksom ikke krig. Du har ikke så mange alternativer så du må nok igjennom det. Styrk deg på det istedefor å bryte deg selv ned. Det høres jo ut som du skal dø slik du skriver.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #3 Skrevet 8. juni 2011 Jeg lurer egentlig mest på hvorfor du slipper å presentere noe. For jeg har nemlig angst for presentasjoner, og kommer meg ikke gjennom høyere utdanning på grunn av det
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #4 Skrevet 8. juni 2011 Jeg lurer egentlig mest på hvorfor du slipper å presentere noe. For jeg har nemlig angst for presentasjoner, og kommer meg ikke gjennom høyere utdanning på grunn av det Vi har to eksamensformer å velge mellom, og jeg valgte den hvor man ikke trenger å fremføre noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå