Gå til innhold

arvelig håndskrift?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle kvinner i slekta har helt samme håndskrift, det er så likt at ingen av os klarer å skille sin egen skrift fra de andres,(med mindre det er flere setninger, siden jeg har fryktelig stor skrivevansker) Og alle har hatt helt lik skrift fra ca 2.klasse på barneskolen. Er det andre familier som har det på samme sett?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lik håndskrift som både moren og faren min, men jeg har alltid tenkt at jeg har lært meg den etter å ha hermet etter deres, og ikke at den var arvelig.

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg har ganske lit håndskrift som moren min. Men ikke som faren min, de har totalt forskjellig håndskrift.

Det har forandret seg med tiden, så virker nesten som jeg har vokst på meg min mors håndskrift :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lik håndskrift som både moren og faren min, men jeg har alltid tenkt at jeg har lært meg den etter å ha hermet etter deres, og ikke at den var arvelig.

Ojsann, glemte å nevne at dette også gjelder vår kusine som vi fant i voksen alder(43år) som onkel hadde pult på seg når han hadde vært på sjøen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ojsann, glemte å nevne at dette også gjelder vår kusine som vi fant i voksen alder(43år) som onkel hadde pult på seg når han hadde vært på sjøen.

Sjarmerende ordlegging..

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Sjarmerende ordlegging..

Det var onkel som ordla seg sånn den første tiden han fortalte dette , så etter hvert blei det til at vi andre å sa det slik.... :fnise:

• Liker 1
Gjest Lebewesen93
Skrevet

Mamma skriver fint, jeg kan ikke skrive nesten. Eller, jeg kan jo skrive men jeg skriver bare styg og slurvete :P Men så har jeg brukt pc i noen år da, det har ikke mamma.

Gjest thelife
Skrevet

Jeg har lik skrift som pappa! Farlig lik noenganger :sjokkert: Tror det er arvelig, for jeg har ikke vært så mye hos han som liten

Skrevet

Min håndskrift ligner mye på faren min sin.

Skrevet

Da jeg var rundt ti år var min håndskrift helt identisk med pappas da han var like gammel. Nå har vi helt ulike.

Gjest Consensio
Skrevet

Aldri tenkt noe særlig over det, men stefaren min og hele hans slekt skriver nesten helt likt alle sammen. Og det er en veldig spesiell type håndskrift også.

Jeg skriver ganske likt min mamma og mormor.

Skrevet

Jeg har gradvis fått pappas håndskrift. Skrev kjempepent før, men nå er det bare uleslige kråketær, bare jeg som forstår pappas skrift, og bare han som forstår min :ler:

Skrevet

Eg har veldig lik skrift som pappa. Like stygg :gjeiper:

Mamma skriv kjempepent og tydeleg, handskrifta mi kan eg knapt tyde sjølv ;)

Gjest Lottiplott
Skrevet

Jeg skriver også helt likt til mamma og mormor. Kan hende det er noe i det at man kan arve sånt? Det er jo enkelte som hevder de kan tyde hvordan person du er ut i fra håndskrifta, så dersom man har like personlighetstrekk i familien - så kanskje man skriver likt også? :)

• Liker 1
Skrevet

Har ganske lik håndskrift som mamma, bare enda litt styggere :-p

Gjest Nadezhda
Skrevet

Nja, vi skriver ikke helt ulikt. Begge skriver veldig avrundet og relativt stort.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har helt ulik håndskrift som begge foreldrene mine. Ingen av søskene mine har lik som dem heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...