Gå til innhold

Er dette lov?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en nabo som har en veldig stor tomt. Det er et par som har veldig mange barn (8 tror jeg). Disse folkene kan bråke og være ekstremt høylytt, og det irriterer meg veldig. Til tider tror jeg at barna blir kvelt eller holder på å dø. I tillegg står barna langs gjerdet å hisser opp hunden vår sånn at hun begynner å bjeffe noe helt ekstremt.

De har flyttet alle lekestativ og trampoliner RETT UTEN FOR soveromsvinduet, og det går rett og slett ikke an å ta en middagslur eller hvile seg om man er syk.

I tillegg har denne familien

- 2 hunder som går løst (en kjempestor hund som skremmer kjæresten min veldig)

- sikkert 100 høns og 2 haner som begynner å gale kl. 2 om natten

- sikkert 100 gås og ender

- og nå har de fått 2-3 sauer som sier BÆÆÆ heile dagen/natta lang

De passer verken på barna eller dyra noe særlig. Med det mener jeg at dyra og barna får gå fritt mellom eigendommene til naboene, noe som er veldig irriterende. Den lille hunden deres (har en kjemeliten og en kjempestor) kan lure seg under gjerdet på hundegården vår og løpe rundt på verandaen vår. De har postkassa si på feil sted og må derfor gå gjennom vår, og en annen nabos private veg.

- Må legge til at deres hus og tomt er MIDT I et nabolag. Det er ingen bondegård.

- Har ingenting i mot dyr eller barn, men mange av deres dyr hører ikke hjemme i et nabolag, og det irriterer sikkert flere enn oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å sende inn en melding til mattilsynet? Be de ta en titt på bondegården:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...