AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #21 Skrevet 7. juni 2011 Hvordan vet du at alt fungerer som det skal ? Jeg tipper fremdeles det er noe drivergreier.. Hva heter nettverksadapteret ditt i den listen da?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #22 Skrevet 7. juni 2011 Hvordan vet du at alt fungerer som det skal ? Jeg tipper fremdeles det er noe drivergreier.. Hva heter nettverksadapteret ditt i den listen da? på den første står det : 1394 Net Adapter nummer to står det: VIA Rhine II Fast Ethernet Adapter (det står at begge enhetene fungerer som de skal. På nettverktilkoblinger står det også at de er tilkoblet...
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #23 Skrevet 7. juni 2011 ok, kan du gå tilbake til den start - kjør, cmd, og få opp den svarte ruta. Skriv ipconfig og trykk enter. Da skal du få opp ip-adresser hos pcn din. Du har sannsynligvis en som heter 192.168.1.XXX. Uansett, skriv nå ipconfig /release og trykk enter. Så venter du litt. Så skriver du ipconfig /renew og trykk enter. Vent litt igjen. Så prøver du å gå på nettet igjen. Om det ikke går, restart hele maskina.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #24 Skrevet 7. juni 2011 ok, kan du gå tilbake til den start - kjør, cmd, og få opp den svarte ruta. Skriv ipconfig og trykk enter. Da skal du få opp ip-adresser hos pcn din. Du har sannsynligvis en som heter 192.168.1.XXX. Uansett, skriv nå ipconfig /release og trykk enter. Så venter du litt. Så skriver du ipconfig /renew og trykk enter. Vent litt igjen. Så prøver du å gå på nettet igjen. Om det ikke går, restart hele maskina. Jeg er på nett :bolledeig: Men datamaskinene med den globen foran forsvat igjen?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #25 Skrevet 7. juni 2011 Ja jeg vet ikke jeg, men er du nå på nett da? =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå