Gå til innhold

Utskeielser er demotiverende


Husplante

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært så flink i flere uker, men i går skjedde ting litt uplanlagt.

Jeg går på lavkarbo men ikke innenfor noen spesiell retning, så mer korrekt er vel at jeg kun har kuttet ut pasta, brød og poteter helt og spiser kun litt knekkebrød hver dag i tillegg til alt det andre jeg spiser. Ellers prøver jeg å spise mye kjøtt og grønnsaker, lite fett og lite kcal. Mosjonerer 30 min hver dag. Har gått ned 4 kg hittil.

Som sagt, i går var jeg på jobb fra 16 til 20, men ble der til 22 istedet da det skulle være en bransjefest jeg kunne bli med på. Var fast bestemt på å ikke drikke. Var så sulten at jeg stakk på butikken og kjøpte kyllinglår, spiste 3 av disse... :( Kom på festen, alle hadde drukket og var helt i hundre og jeg sto der som en stokk og tenkte 'herregud alle har det gøy uten meg, jeg burde sosialisere meg men føler ikke at jeg klarer det helt når alle er drita'... så tok en øl (0,6) og håpet på at det skulle hjelpe. Den smakte ikke så fryktelig godt og det hjalp ikke. Jess, gjennomtenkt.

Festen var over p.ga høy lyd og politiet fikk klager osv. Like greit, egentlig. Da jeg var hjemme spiste jeg enda et kyllinglår....

Og med tanke på at jeg spiste et kyllinglår tidligere på dagen (haha, helt tilfeldig altsa) så har jeg sammenlagt spist 5 kyllinglår, drukket en pils og en solo og ikke mosjonert den dagen....

Nå burde jeg gå på trening men alt jeg har lyst på en en brødskive og spise kake.... Ikke lyst til å trene at all... :popcorn: Er rett og slett utrolig demotivert, og føles ut som om jeg har ødelagt HELE kuren min og at nå er alt over... :snurt:

Noen som har det på samme måte? :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du overdriver, ikke bekymre deg sånn. Har du trent og vært i aktivitet jevnt og trutt over lenger tid så skal du ikke bekymre deg for sånne ting. Da er det greit å spise litt mer ene dagen, og litt mindre andre dagen. Det jevner seg ut over tid. Bare fortsett normalt med trening, få deg et program du kan følge over tid, og øke etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av! Jeg har skeiet ut i fem dager med brød og chips osv! Noen har det værre enn deg:p

Jeg gir deg lov til å vær skadefro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde en liten glipp. Den betyr lite eller ingenting, rist den av deg og gå videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg håper da det. Men jeg vet jo egentlig at en liten utskeielse ikke har noe å si dersom jeg bare fortsetter slik jeg alltid har gjort, men eier ikke motivasjon til å gå på trening, er der problemet ligger...

Får se om det er noen kule timer på treningsstudioet, kanskje det er litt motiverende å bli pusha ordentlig... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har booket timer på Elixia nå, Bikini's don't lie og zumba. Back on track again! :heiajente::hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Maja*

I går spiste heg en SVÆR hamburger, 1/2 liter jordbæris og 200 grams sjokolade...i tillegg til frokost, mellom og lunsj...

:popcorn:

Hadde MASSE ekstra energi å brenne av på mølla i dag og kommer nok til å klatre svært effektivt i kveld. Ikke tenk på at slike utskeielser er farlige...alle har godt av en spisedag i ny og ne :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for overbevisning om at jeg overdrev, det hele endte veldig godt i dag :) Var først på Bikinis don't lie timen og det var virkelig husmortrening.... hopp og sprett og tjo og hei, men det som var så utrolig overraskende er at jeg ikke 'døde' av slitenhet midt i timen :overrasket:

Vi hadde jo først en halvtime med aerobiclignende hopp og tjo og hei som sagt, og deretter en halvtime med styrke (bare planke, pushups og den slags) men jeg ble ikke andpusten egentlig.... Jeg hadde liksom alltid nok energi til å klare bevegelsene fult ut, uten å stå og 'henge' av slitenhet mens jeg gjorde bevegelsene. Ser ut som om kondisen min begynner å være tilstede!! :hoppendeglad:

Zumba gikk 'greit' men det var mer sånn "stå og henge og finne på egene bevegelser når man ikke helt får til eller orker de originelle bevegelsene" trening :) Ble litt slapt, men fikk nok forbrent litt da også, det varte også en halvtime mindre enn forventet.

Spiste couscous til middag da.... :( Men hadde ikke noe annet, og det å spise en grønnsakssmørje uten kjøtt eller noe var liksom ikke verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...