Gå til innhold

Kompis med pulevenn?


Marry

Anbefalte innlegg

Hva tror dere om å være kompis med en pulevenn? Liksom ikke bare møtes for å knulle, men gjøre andre ting venner gjør!

Kjøøør debatt :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veel, om det å holde seg uten følelser er et problem vil jeg neppe tro det er spesiellt lurt. Menmen om du klarer det er det jo bare å kjøre på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

troor det skal gå bra, hehe! Han er så ufattelig kul, så kunne liksom tenkt meg å gjøre morsomme ting med han. Morsomme ting i tillegg til sex da..høhø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på å være venn med pulevenen sin og å være kjærester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man står ikke som "in a relationship" på facebook! haha neida..Du har et poeng der :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

IKKE gå i den fella! Jeg vil be alle om å tenke seg nøye gjennom før de innleder et knulle-vennskap. Jeg har det helt jævlig nå fordi jeg fikk følelser fom min, mens han fortsatt bare er interessert i sex. Det er for jævlig å elske noen som du vet bare vil ha sex med deg, og som vil droppe deg straks en annen interessert dukker opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke vitsen. Hva er denne greien med kompiser egentlig? Da jeg var yngre hadde jeg masse "kompiser", i 90% av tilfellene ville den ene mer enn den andre. Har også hatt et par slike pulekompiser, endte da alltid med at vennskapet gikk til helvete. Siste tilskudd til stammen "bare gode venner som er tiltrukket av hverandre" er i dag kjæresten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE gå i den fella! Jeg vil be alle om å tenke seg nøye gjennom før de innleder et knulle-vennskap. Jeg har det helt jævlig nå fordi jeg fikk følelser fom min, mens han fortsatt bare er interessert i sex. Det er for jævlig å elske noen som du vet bare vil ha sex med deg, og som vil droppe deg straks en annen interessert dukker opp!

Uff, føler med deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på å være venn med pulevenen sin og å være kjærester?

Forskjellen er at man forhåpentligvis ikke har kjærestefølelser for hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem. Det blir jo som friends with benefits :) Jeg har en god kamerat jeg har sex med i blant, men det finnes ikke kjærestefølelser der, så da går det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem. Det blir jo som friends with benefits :) Jeg har en god kamerat jeg har sex med i blant, men det finnes ikke kjærestefølelser der, så da går det greit.

Fett! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel bare sørge for å ikke utvikle sjalusi ovenfor andre personer pulekompisen er med da... så går det vel sikkert fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fri og frank

Jeg har et par knullekompiser som funker veldig bra. Vi er gode venner, og betror hverandre om hvem vi dater, og innimellom når vi ikke har noe særlig alvorlig på gang med noen andre, så har vi sex. Men vi finner ikke på så mye ting sammen "offentlig". Det blir mer at vi besøker hverandre, spiser sammen, eller ser en film, før vi setter i gang. Noen ganger sover vi over hos hverandre, andre ganger ikke. Han ene har jeg hatt i snart to år, mens han andre har jeg kjent i ca et halvår. Vi er ikke sjalu dersom den ene treffer en vi liker, men da har vi ikke sex lenger, men holder litt kontakt. Når vi begge er "ledige" så er vi gjerne i gang igjen. Men det er ikke så ofte vi holder på. Funker best med litt pauser synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

IKKE gå i den fella! Jeg vil be alle om å tenke seg nøye gjennom før de innleder et knulle-vennskap. Jeg har det helt jævlig nå fordi jeg fikk følelser fom min, mens han fortsatt bare er interessert i sex. Det er for jævlig å elske noen som du vet bare vil ha sex med deg, og som vil droppe deg straks en annen interessert dukker opp!

Jeg har det sånn selv - eller verre - da min er i et forhold - og synes ikke å forlate henne heller.

Så spørs det om jeg klarer å dumpe han da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå var det egentlig ikke snakk om gutter man har følelser for da! Men gutter man liker som venner, og har sex med :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøøør på du Marry ;) Sålenge du passer på å ikke utvikle følelser så er det vel helt uproblematisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...