Gå til innhold

Holde mens han tisser

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det hender ofte at jeg spør, når vi er på fest og en eller annen fyr skal tisse ute. Spurte min x engang og fikk til svar at jeg i så fall måtte trykke på knappen bak for den var så liten :ler:

Forsøkte når vi kom hjem og hadde lagt oss....det virka gitt :legrine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TVILER på at skatt lar meg få lov :forvirret:

Men jeg skal høre med han ikveld!

utrolig :ler:

Skrevet

Har prøvd mange ganger...og det er ganske gøy, men det blir jo så grisete for den vokser jo med en gang man tar i den...

Skrevet

:legrine::legrine: Artig tråd :ler:

Hender jeg fleiper med at jeg skal bli med for å "holde" når han skal tisse, han sier jeg bare skal komme, men neimen om jeg det gjør, virker skikkelig ekkelt. Jeg tror heller ikke at jeg hadde fått lov, han er nok bare tøff i kjeften :)

Skrevet (endret)

Det kan umulig være særlig formålstjenelig og overlate dette ansvaret til en kvinne. En kvinnehånd skaper gjerne sekundæreffekter...

Vanskelig å styre da :ler:

Endret av Lestat
Gjest Gjest
Skrevet

Damen til nabokonen,

- Vi må tale lidt om vores børn. Nu går det ikke længere, min dreng har

tisset din datters navn i sneen !

- Nå, det er da bare drengestreger.

- Det ved jeg nu ikke rigtigt; det er din datters håndskrift.

Skrevet

Jøss. Ikke sett denne tråden før nå, men jeg må si at den beroliger meg litt. Jeg var redd for at dette var et fenomen min kjære kun utsatte meg for. :ler:

• 1 år senere...
Skrevet

Dette var en artig tråd. Jeg har fått holde noen ganger, og må innrømme at jeg syns det er spennende. Ja, jeg liker å gjør det!

En gang har jeg faktisk prøvd det som et sjekketriks: "Hei, får jeg holde når du skal tisse?". Det fikk jeg.

Problemet er, som flere har påpekt, at den har lett for å bli stiv når man holder i den. Og da blir det lett veldig sølete. Mao en typisk utendørsøvelse.

Skrevet (endret)

Føler meg litt snytt av denne tråden. Det var ikke det spor morsomt i det hele tatt! :sur: Stod i dag ved toalettene på kjøpesenteret her jeg bor. Spurte om å få holde, men fikk bare til beskjed at om jeg skulle holde på noe, så var det vettet mitt...

Endret av nettvenninnen
Skrevet
Føler meg litt snytt av denne tråden. Det var ikke det spor morsomt i det hele tatt! :sur: Stod i dag ved toalettene på kjøpesenteret her jeg bor. Spurte om å få holde, men fikk bare til beskjed at om jeg skulle holde på noe, så var det vettet mitt...

Du spurte fremmede, er det sånn å forstå?

Skrevet
Du spurte fremmede, er det sånn å forstå?

:sukk: ja.... Neida. Det var bare min kommentar til en litt artig tråd :) Sporet litt av i min ooo store tankeflukt (da jeg ikke har noen mann å spørre).

Skrevet

Haha, begynte og lure :P Personlig ser jeg ikke hva som er så artig med det, iallefall ikke innendørs :sukk:

Skrevet

Jeg elsker å få holde :rødme: Det er kjempe gøy!

Men det er ikke alltid at jeg får lov..

Skrevet

Tviler litt på om jeg får lov til det. Men skal spørre når jeg ser ham neste gang. Må jo prøves :lur:

Skrevet
Heldig dere som har en mann som lar dere få lov.

Min klarer ikke å tisse med mindre jeg befinner meg i et annet rom med døren godt igjen... :roll:

Samme her!

Noe annet i fylla da bryr han seg ikke så mye..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...