Gå til innhold

Holde mens han tisser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått jenta til å holde den ett par ganger, jeg maser som et uvær :D hun ble litt fasinert av hvordan det funka, regner med hun visst hvordan det foregikk, men hun begynnte å leke med stråla den andre gangen :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Lise,ikke pålogget
Skrevet

Jeg er transe og sitter alltid når jeg tisser, har gjort det mer enn 10 år.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hi hi, jeg har prøvd flere ganger...Men, den vokser jo alltid så fælt at det begynner å sprute overalt....

Skrevet
Greit med litt hjelp, jeg får ikke lov av legen å löfte tungt..

:ler:

:hoho::hoho::hoho:
Skrevet

Dobesøk får han ta seg av selv altså.

Skrevet

Helt enig... lar han får være i fred der ;)

Skrevet

Testet det ut med en kjæreste da jeg var 17-18 år. Det ble utrolig mye latter og søl!!! Tror ikke det kunne falle meg inn å prøve igjen nå nei!

Skrevet
Greit med litt hjelp, jeg får ikke lov av legen å löfte tungt..

:ler:

:hoho::hoho::hoho: ... D er Joey sin d.. :hoho:

• 2 uker senere...
Skrevet

Enda lenger nå, vel... Fint å se deg igjen her, Diva!

Klem fra meg!

Skrevet

Samme her.

Nevnte denne diskusjonen for mannen min isted... han svarte med ett merkelig blikk og sa: syke, syke mennesker :roll:

Skrevet

Har prøvd en gang, men det er jo bare komisk da. :ler:

For oss har hvertfall det ingenting med sex å gjøre.

Skrevet

Etter jeg leste denne tråden spurte jeg kjæresten om jeg kunne prøve. Så neste gang jeg drar til USA for å besøke han skal jeg få lov. Høres gøy ut synes jeg. :ler:

• 2 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Utrolig mange artige tråder man kan dumpe borti hvis man roter litt rundt på KG. :ler:

Dette jeg bare prøve, men tror nok det er beste om jeg holder "slangen" en dag vi går tur i skogen.

Gjest Parispoop
Skrevet

det æ veldig deili syntes æ.. Jeg har latt kjerringa mi gjort det og det er en spesiel følelse med det.

Skrevet

Hihi, for en tråd!

Jeg har faktisk prøvd jeg, da hadde jeg og mannen vært sammen i en måneds tid. Jeg og ei venninne satt faktisk og diskuterte det, hun mente jeg ikke turte å spørre om lov, og det måtte jeg jo motbevise.. :sjenert:

Vi holdt på å le oss ihjel, både jeg og mannen. Men det ble med den ene gangen.

Skrevet

hihi, prøvde dette med min første kjæreste.. og det var VANSKELIG! ble litt gris :ler::legrine: Kunne ikke fortsette å kjefte på ham for å bomme lengre da!

Skrevet

hahahaha, har aldri tenkt over at det kunne være artig, men nå ble jeg jo nysgjerrig så det må jo prøves en eller annen gang. :ler::ler:

Gjest Snowflake
Skrevet

:ler::ler::ler::ler:

Artig å se at den gamle tråden min fortsatt lever. Fortsatt synes jeg det er like morsomt å holde den. Skjedde faktisk så seint som sist lørdag da vi var på hyttetur. Seinere brukte jeg den til helt andre ting ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...