Miss Marple Skrevet 13. november 2003 #21 Skrevet 13. november 2003 Akkurat selve dobesøket skal min kjære få lov til å holde for seg selv. Så kanjeg heller "holde" litt etterpå...
Gjest glamourgirl Skrevet 13. november 2003 #22 Skrevet 13. november 2003 :o Holde tissen..holde tissen... mens han tisser???? øh, nei, det har jeg aldri prøvd.
Barbie Skrevet 13. november 2003 #23 Skrevet 13. november 2003 :o Holde tissen..holde tissen... mens han tisser???? øh' date=' nei, det har jeg aldri prøvd. Det må du prøve! Det kiler så godt i fingrene!
Nøste Skrevet 13. november 2003 #24 Skrevet 13. november 2003 Nei holle den når han tisser det kan ikke være no , trur helst han vil gjøre det skjøl . Vil heller holle den etterpå .
Sandman Skrevet 13. november 2003 #25 Skrevet 13. november 2003 En svært liten mann kommer inn på et pissoar, der det allerede står en annen mann med normal høyde og pisser. Den lille stiller seg opp ved troa, men når selvfølgelig ikke opp, og spør sidemannen: "Kan du være snill og løfte meg opp?" Den andre er litt brydd, men tenker at det er jo for ille at den lille ikke skal få pisset, så han tar tak rundt han og løfter han opp, hvorpå den lille sier: "Vil du være snill å ta den ut for meg?" Det får da være grenser tenker han andre, men OK, da.. han fiklet den ut, og holdt den mens den lille pisset, fornøyd og glad for å få lettet på trykket... Den høye betraktet utstyret til den lille mens denne pisset, og blir ganske storøyd... den var stygg som faen, skrukkete og skurvete, og helt blårød... "Du kan ikke være frisk", sier han til den lille, "har du vært hos legen?"... "jada, det har jeg..." ...."Ja, hva sa legen om den stygge pikken din da?" Den lille svarte: "Legen sa at jeg for all del ikke måtte ta i den den med henda"....
Gjest care Skrevet 13. november 2003 #28 Skrevet 13. november 2003 Hvis han vil du skal holde tissen hans, når han tisser, så har han sikkert noe som ligger tilbake i barndommen som tilfredstiller han, tenke jeg... :klø: merkelig...
Barbie Skrevet 13. november 2003 #29 Skrevet 13. november 2003 Hvis han vil du skal holde tissen hans' date=' når han tisser, så har han sikkert noe som ligger tilbake i barndommen som tilfredstiller han, tenke jeg... :klø: merkelig...[/quote'] Neida, jeg ville bare prøve jeg. Det var mitt ønske. -Men morsomt var det lell!
Gjest glamourgirl Skrevet 13. november 2003 #30 Skrevet 13. november 2003 :o Sandmann Til resten av dere: WHY? WHY??? Kan han ikke ha den stakkars tissen i ro når han er på do engang? Må dere klasse på den da også??? Stakkars mann! *misunnelig Glammy som ikke har noen tiss å klasse på i det hele tatt *
Gjest Marina Skrevet 13. november 2003 #31 Skrevet 13. november 2003 Da jeg var 18 år hendte det jeg holdt når kjæresten min skulle tisse. Bare for gøy (særlig på utefester) det var ikke noe seksuelt i det.
Nita Skrevet 17. november 2003 #32 Skrevet 17. november 2003 Når min kar er hos meg sitter han og tisser.... mindre søl da :D ........og da blir det nok litt vanskelig å holde :o
Gjest lillege Skrevet 18. november 2003 #33 Skrevet 18. november 2003 Kjempe morsomt!! HAr gjort det flere ganger og skjønner gleden du får ut av det!!
Gjest Bogjest Skrevet 18. november 2003 #34 Skrevet 18. november 2003 Burde vel kanskje passe seg så man ikke rister for mye i en slik setting:-) Ikke lett å tisse når den er stor;-)
Nita Skrevet 18. november 2003 #35 Skrevet 18. november 2003 Jeg viste denne linken til kjæresten min, og han påpekte at han ikke satt når vi var ute....... :D :D jeg lurer på om det var et hint
Kevin Skrevet 22. november 2003 #36 Skrevet 22. november 2003 Pokker å da jenter! Kan vi ikke få ha utstyret vårt i fred når vi tisser heller, nå da? Greit! Men da får dere pokker meg tørke opp alt sølet oppetter veggene og tak etterpå!
Sarah_Michelle Skrevet 22. november 2003 #38 Skrevet 22. november 2003 I kveld fikk jeg prøve!! Det var ganske gøy, egentlig!! Jepp, da var det gjort!! :blunke:
Gjest Donna Skrevet 24. november 2003 #39 Skrevet 24. november 2003 Det er ikke lett å sikte! Det er min erfaring iallefall - og særlig ikke når den liksom vil opp *ler*.......men en gøy ting å prøve - selv om det blir med den ene gangen - det er iallefall tørrt på gulvet når han gjør det selv .. :oops:
Diva Skrevet 25. november 2003 #40 Skrevet 25. november 2003 Pokker å da jenter! Kan vi ikke få ha utstyret vårt i fred når vi tisser heller' date=' nå da? Greit! Men da får dere pokker meg tørke opp alt sølet oppetter veggene og tak etterpå! [/quote'] Long time no see, Kevin !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå