Gå til innhold

litt lite friksjon under sex


Gjest ts

Anbefalte innlegg

hei alle sammen

jeg har egentlig aldri brydd meg særlig om å måle min penis, siden jeg liker å tro at de fleste kvinner ikke er så oppgengt i størrelse og mere opphengt i mannen den henger på!? Er i hvertfall det inntrykket jeg sitter med, selv om det sikkert finnes en del unntak!

MEN jeg må ærlig innrømme at jeg merker relativt lite friksjon under sex og har i det siste vært innom tanken at jeg kanskje er litt for tynn? Husker at jeg målte lengden i 20 års aldern for morro(er nå snart 30) og da var jeg 15-16 lang, som sikkert er mere en nok! Men jeg har aldri målt tykkelsen og har heller ikke noe målebånd eller linjal til rådighet, så derfor prøvde jeg å sammenligne med noe annet, som en tom dorull!

Det viste seg at jeg akkurat klarte å tre en tom dorull over junior når han var oppe å sto!Er dette tykt nok? Kanskje litt merkelig å spørre om dette, men så vidt jeg veit så er omkretsen på en tom do rull mellom 12-13cm?

Vet jeg ikke får gjort så mye med tykkelsen, men savner virkelig litt mere friksjon når damene blir veldig våte:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kjennes det ut FØR det blir så vått?

Slik du beskriver det bør det ikke være noe problem med størrelsen din. Hvordan runker du? Hardt og fort? Det kan gå utover følsomheten. Det er forskjell på kvinner også, så det kan jo hende du har vært uheldig med størrelsesforskjell der. Uansett bør du ikke fokusere på størrelsen din. Det er den du har, og den du skal leve med. Fokuser heller på nytelsen, lek og ikke ta sex så forbannet alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...