Gjest TooYoung Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Hei Jeg er en gutt på 22år og begynner å få tynt hår på "måne" området (ganske tykt ellers på hodet). Hva jeg skal gjøre med dette problemet da jeg mener det skader utseende mitt, og jeg er skeptisk på om jeg burde shave eller klippe det kort. Jeg er ganske godt trent og tror jeg vil ende opp med en håpløs "badboy" look dersom jeg går for høvelen. Jeg er ikke interesert i å ta opp kampen mot hårtap med daglige piller og shampoo etc etc... Spørsmålet er vel egentlig om jeg skal prøve å skjule det tynne håret med en sveis, eller bare klippe det kort. Jeg trenger deres meninger her.
Caramela Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Jeg forstår problemstillingen din, men etter min mening ser det tusen ganger bedre ut med gutter som bare raker det vekk enn lager en egen sveis for å beholde looken. Det flotteste som finnes er gutter som oser av selvtillit selv om de mister håret i ung alder, du er bare en av mange
Gjest m23 Skrevet 7. juni 2011 #3 Skrevet 7. juni 2011 Godt å høre at eg ikke er aleine. Eg begynte å miste på videregående derimot og tok alt. Ville aldri finne på å la det vokse ut og lage en frisyre av det, men nå har eg mistet mye da vel og merke...
Gjest TooYoung Skrevet 7. juni 2011 #4 Skrevet 7. juni 2011 @Caramela: Ja jeg tror det blir buzz-cut med barbermaskin, takk for svar. @m23: Tror jeg joiner deg med kort hår nå snart Burde jeg gå til frisøren eller bare klippe det selv? Det er vel ikke akkurat noe problem å kjøre over hodet med en barbermaskin. *Sigh* folk kommer til å tro at jeg er i militæret...
FrøkenJosefine Skrevet 7. juni 2011 #5 Skrevet 7. juni 2011 Det er grisesexy med skalla menn.. Kjøp en hårklipper på elkjøp e.l. og barber det vekk! Mann uten hår er digg, og det er vitenskapelig bevist at menn som mister håret tiltrekker seg flere kvinner for de representerer det maskuline og kjønnsdriftige! :D Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #6 Skrevet 7. juni 2011 Om du bruker shampoo med silikon i, så kan problemet ligge der. Silikonen kan legge seg halvveis eller helt over hårsekkene, og da vokser jo ikke hår man daglig røyter ut igjen. Ellers er jeg ikke noe fan av skallede menn selv. Må ha noe hår å kose med.
Gjest TooYoung Skrevet 7. juni 2011 #7 Skrevet 7. juni 2011 @FrøkenJosefine: Takk @AnonymBruker: Jeg skulle ønske det var så lett. Håret er jo tykt som f ellers på hodet, og alle menn i familien er ganske "muskuløse" og har mistet håret tidlig. Ganske sikker på at jeg kan takke genene mine for dette. Takk for svar uansett.
Askael Skrevet 7. juni 2011 #8 Skrevet 7. juni 2011 Jeg vil overhodet ikke kle raka skalle selv, men det ser jo ganske bra ut på mange andre. Så foreløpig blir det å småsloss litt med shampo og ekstrakter her i gården, da.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #9 Skrevet 7. juni 2011 Mange hårsveiser kan kamuflere en svak måne, det er bare å dra til frisøren så vet h*n hva som må til.
Suzy Skrevet 7. juni 2011 #10 Skrevet 7. juni 2011 (endret) Kjøp hårklipper, sett den på 4 mm (evt 3) og klipp i veg. Helt enig med andre her i at det er superlekkert med kort-kort hår på menn Endret 7. juni 2011 av Suzy
Sugerøret Skrevet 7. juni 2011 #11 Skrevet 7. juni 2011 klipp deg kort! Hentesveis er IKKE sexy!! Min kjære har lite hår ,men han barberer vekk alt.Hot dang sexy
Dragonfly84 Skrevet 7. juni 2011 #12 Skrevet 7. juni 2011 Kamuflering av måne ser virkelig ikke bra ut. Helt kortklipt, derimot, kan se skikkelig tøft ut Om du ser bad boy ut eller ikke kommer jo an på klesstil, tatoveringer/piercinger og sånt også!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #13 Skrevet 7. juni 2011 Det er en liten forskjell på hentesveis og en klipp som gir mer volum.. Tar utgangspunkt i at ts bare er litt tynn i håret og ikke har noen baldspots ennå og da er det ikke noe problem. Straks håret får lengde til å legge seg flatt så blir "månen" dobbelt så stor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå