Gå til innhold

Dressing til kyllingsalat

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei, tenkte å lage kyllingsalat til middag en dag denne uken, med egg, pasta og ost oppi. Men trenger en god oppskrift på dressing, liker ikke oljete dressinger, men de som er lagd av rømme og majones eller noe sånt er godt.. Har lagd det før på skolekjøkkenet, men husker ikke hva som ble brukt oppi:) Og samboeren mente vi IKKE kunne ha karri oppi, det var visst ikke godt...

Endret av ayla_92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen? Skal handle imorgen formiddag før jobb, så hadde vært greit med noen svar før jeg legger meg:)

Skrevet

jeg laget pastasalat idag, oppskriften lå bare i fantasien, men resultatet ble veldig bra!

"Dressingen" besto av en boks rømme, en halv tube majones, noen båter med sitronsaft, hvitløkskrydder og salt. Så blandet jeg kyllingbiter, pasta, paprika, tomat og masse parmesan inn i sausen. Kjempegodt!

Skrevet

Takk for svar! Hørtes enkel og grei ut:)

Gjest petre
Skrevet

Litt sent kanskje, men jeg har pleid å blande majones, naturell yoghurt, ketchup, worchestershiresauce, tabasco, knust hvitløk og smakt til med salt, pepper og sukker. Evnt sitronsaft eller agurklake om jeg har følt for det. Veldig godt til kylling/pastasalat.

Gjest Mauna Lee
Skrevet

Et tips til senere =)

Kesam (eller rømme) og sweet chili sauce er en god dressing som passer til mye =)

AnonymBruker
Skrevet

Et tips til senere =)

Kesam (eller rømme) og sweet chili sauce er en god dressing som passer til mye =)

Jepp, både med og uten knust hvitløk :)

Skrevet

Jeg pleier å krydre kyllingfileetene med et kyllingkrydder man får kjøpt i butikken. Kjøper da rømme og har oppi det samme krydderet oppi rømmen, en dæsj sitronsaft, salt, pepper og masse hvitløk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...