AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Hvilket p-pille merke har dere hatt best erfaring med? (evt. mindre bivikrninger) Takk på forhånd
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 Med fare for å høres sur og vrang ut, men uansett hva folk svarer hjelper det deg ganske lite. At en p-pilletype funker flott til en person, betyr ikke at den funker for deg og din kropp. Eneste måten å finne ut hvilken type som er best for deg er å prøve deg frem. Her har du forresten en ganske grei tråd om temaet: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=556160
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 Samme som silkesatan! Men nå syns jeg cerazette fungerer best når det kommer til å bevare sexlysten!
Sunnshine Skrevet 6. juni 2011 #5 Skrevet 6. juni 2011 Synfase, mindre menssmerter og færre dager med mens
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #6 Skrevet 7. juni 2011 Med fare for å høres sur og vrang ut, men uansett hva folk svarer hjelper det deg ganske lite. At en p-pilletype funker flott til en person, betyr ikke at den funker for deg og din kropp. Eneste måten å finne ut hvilken type som er best for deg er å prøve deg frem. Her har du forresten en ganske grei tråd om temaet: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=556160 Det er jeg helt klar over Men lurer på hva DERE mener. Jeg har heller lyst til å prøve meg på en p-pille som mange sier at de har vært heldige med, enn en som ikke er nevnt i det hele tatt.
Sugerøret Skrevet 7. juni 2011 #7 Skrevet 7. juni 2011 Diane og Cerazette. Men nå bruker jeg pilla mot kviser( diane) og ikke som beskyttelse mot graviditet Begge to har fordeler og bakdeler. Marvelon 28 var en annen jeg testet flere år tilbake,ok men litt mange rare bivirkninger om jeg husker rett.Dessuten reduserte pillen ikke blødninger eller smerter,som både diane og Cerazette gjorde. Cerazette gav meg ingen mens men da fikk jeg dårlig hud og fett hår igjen.Over på diane som stopper kviser/fett hår men som gir småblødninger av og til
Rumohra Skrevet 7. juni 2011 #8 Skrevet 7. juni 2011 Bruker Yasminelle. Er det eneste jeg har prøvd og har ikke merket noen bivirkninger!
Miki Skrevet 7. juni 2011 #9 Skrevet 7. juni 2011 Bruker Yasminelle. Følte meg ganske elendig den første måneden, men det gikk over. Kvisene forsvant helt :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå