AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Hva kan dette komme av? Er det noen andre "vanlige" grunner enn underernæring det kan komme av? Vet jeg har fått i meg for lite over lang tid nå, men er fortsatt overvektig. Har flere plager som kan komme av underernæring. Kan man få plager ala underernæring når man fortsatt er overvektig?
Miki Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Vet ikke om du er kvinne eller mann, men dersom du er kvinne kan mer kroppshår komme av at du kanskje har PCOS.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 PCOS kan føre til økt kroppsbehåring etter hva jeg har hørt, men jeg vil først og fremst anbefale deg at du tar en blodprøve hos legen for å sjekke om du er underernært. Hvis du ønsker å slanke deg er leve-på-luft-og-vann sjokkslanking ikke veien å gå.
Miki Skrevet 6. juni 2011 #7 Skrevet 6. juni 2011 Synes du burde ta deg en tur til legen å høre hva han/hun har å si hvis dette plager deg veldig. Du kan jo lese litt om PCOS og se om symptomene stemmer med hvordan du har det.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #8 Skrevet 6. juni 2011 Begynner å bli litt lei av at så mange foreslår PCOS som "løsningen" på problemer med overvekt/hårvekst. Det finnes MANGE andre grunner til det. Jeg f.eks har kviser, overvekt, og økt hårvekst. Men ingen PCOS. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #9 Skrevet 6. juni 2011 Skal til legen. Det er bare så utrolig lang ventetid da det ikke er helt akutt.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #10 Skrevet 7. juni 2011 Det kan være mange årsaker til dette, og er nok lurt å oppsøke legen. Men kom til å tenke på: tar du Ginseng tilfeldigvis? Det kan gi litt økt hårvekst...
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #11 Skrevet 7. juni 2011 Du trenger jo næring selv om du er overvektig. Du kan ikke bare slutte å spise mat. Selvfølgelig kan du være underernært som overvektig. Når du kommer til legen din, be om å bli satt i kontakt med en ernæringsspesialist også, så du kan få lagt opp en konstruktiv diett.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #12 Skrevet 7. juni 2011 Kommer det ikke gjerne litt mer kroppshår med alderen, da? Ikke at jeg insinuerer at du er gammel, ts.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå