daemonia Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Akkuart nå sitter jeg her og lurer på hva i alle dager jeg skal kjøpe til ei venninne som fyller 30 år på fredag, og tenkte å få noen tips. Men så kom jeg på bedre tanker og fant ut at denne tråden skal ALLE få tips og be om tips Og nå begynner jeg: Hva kjøper man til ei sprudlende flott jente på 30 som er etablert og egentlig har alt? Jeg tenkte på lysestaker fra Trend Huset i Black Design serien siden det passer til resten av interiøret, men er det noen andre som kan gi gode ideer? 2
Solbærpiken Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Jeg fikk mye fint når jeg fylte 30, blandt annet; massasjeolje og duftsak med pinner fra Bodyshop god konfektsjokolade gavekort på interiørbutikk vin en fin duk og machende lysestake fotoramme
daemonia Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2011 Jeg fikk mye fint når jeg fylte 30, blandt annet; massasjeolje og duftsak med pinner fra Bodyshop god konfektsjokolade gavekort på interiørbutikk vin en fin duk og machende lysestake fotoramme Veldig gode ideer! Takk! Fortsett å gjerne å komme med tips likevel
daemonia Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2011 Et lite tips fra meg inspirert av de andre tipsene her: Spasett eller lignende, eller aromaterapi. Tror det kan slå godt an hos de fleste damer med småbarn for eksempel
Gjest odisi73 Skrevet 9. juni 2011 #5 Skrevet 9. juni 2011 Gi henne et gavekort på fotmassasje eller spa eller lignende Er hun alene burde du gjerne gi henne en fin pepperbøsse,for hun er vel en peppermø hvis hun ikke har funnet seg en mann
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #7 Skrevet 9. juni 2011 Trenger tips til avskjedsgave fra barselgruppen til hun ene som skal flytte. Hun er 22 år med baby på 5 mnd. Kanskje noe til henne og noe til jenta hennes. Ca, 500 kr tilsammen
daemonia Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2011 Gi henne et gavekort på fotmassasje eller spa eller lignende Er hun alene burde du gjerne gi henne en fin pepperbøsse,for hun er vel en peppermø hvis hun ikke har funnet seg en mann haha, god ide, men akkurat denne venninna er gift på 6. året og har 2 barn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå