Gjest Uglefot Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Usikker på om dette er geit jeg..ei venninnne av meg mener det er helt geit om alle er enige. 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 Ettersom bildet heter "geit.jpg" tror jeg vi kan konkludere med at det er geit.
FrøkenJosefine Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 Nei, det er ikke helt geit! Broren til tippoldetanta hans er sau.. Dump han, du kan få bedre! 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #5 Skrevet 6. juni 2011 Jeg skal ærlig innrømme at dette "went over my head".
Gjest Uglefot Skrevet 6. juni 2011 #6 Skrevet 6. juni 2011 Nei, det er ikke helt geit! Broren til tippoldetanta hans er sau.. Dump han, du kan få bedre! Det var det jeg visste! Det er altså ikke helt geit..Jeg har hørt at den sauen var lam så vi får se...
FrøkenJosefine Skrevet 6. juni 2011 #8 Skrevet 6. juni 2011 Det var det jeg visste! Det er altså ikke helt geit..Jeg har hørt at den sauen var lam så vi får se... Nei, absolutt ikke! Tror han er en psykopat!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #9 Skrevet 6. juni 2011 Han er naken ser det ut til! Etter bakgrunnen å dømme ser han ut til å være på nudistleir, og hvem vet hvilke løsslupne seksuelle eskapader de begir seg ut på der. Og bare se på det fårete fliret!
Gjest ¤Alena¤ Skrevet 6. juni 2011 #10 Skrevet 6. juni 2011 Jeg synes det er ganske geit. Det er jo grenser for hva man kan henge seg opp i hvis ting skal funke ikke sant?
Dragonfly84 Skrevet 6. juni 2011 #12 Skrevet 6. juni 2011 Virker ganske geit, men det var da voldsomt til nærbilde. Snakk om å ta all oppmerksomheten! Er det et framtredende karaktertrekk han har?
Kamikatze Skrevet 6. juni 2011 #14 Skrevet 6. juni 2011 (endret) Det der er en albino ku som imiterer en sau. Den prøver å lure deg. Edit: Måtte gire ned et hakk... Endret 6. juni 2011 av Kamikatze
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #15 Skrevet 6. juni 2011 Det der er en albino ku som imiterer en sau. Den prøver å lure deg. Kyr i fåreklær! Kan ikke stole på noentingen lengre Og roper man "ku, ku," så sier alle bare "jaaaadaaa.. nå igjen lizm"
Gjest Belle Gunnes Skrevet 6. juni 2011 #16 Skrevet 6. juni 2011 Geit nok, men jeg vet ikke om jeg ville stolt på en sau i fåreklær altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå